خبرهای داغ:
مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان خبر داد

افتتاح سومین منزل مسکونی ویژه نیازمندان در روستای دارقشلاق

همدان-مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان  ازافتتاح سومین منزل مسکونی ویژه نیازمندان به همت گروه جهادی هیئت رزمندگان ثارالله همدان در روستای دارقشلاق خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۲۹۴۵
|
۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

مصطفی میرزائی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: به همت جهادگران هیئتی سومین واحد مسکونی در روستای دارقشلاق بخش گل تپه با حضور سردار مهدی فرجی جانشین قرارگاه زیستی و مشاور فرمانده سپاه استان همدان افتتاح شد.

وی افزود: هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۴ میلیون تومان برای احداث این واحد مسکونی هزینه شد که قسمت عمده آن را خیرین پرداخت کرده‌اند.

مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان تصریح کرد: حضور بالای ۱۰۰ نفر از جوانان هیئتی و داوطلب به مدت ۳۲۰ روز در این پویش خدمت‌رسانی از نکات بارز و با اهمیت این حرکت جهادی و جریان است.

وی ادامه داد: امروز راه برون رفت از مشکلات مدیریت و کار جهادی است؛ امروز در هرجایی از این کشور اگر موفقیت و آبادانی می‌بینیم حاصل تفکر انقلابی و جهادی است.

میرزائی عنوان کرد: در ادامه این مراسم بازدید از پروژه نصب دستگاه تسویه آب در روستای دارقشلاق و جگنلو و همچنین پایان احداث یک حمام و سرویس بهداشتی در روستای انصار نیز انجام گرفت و این پروژه آخرین نخواهد بود و مناطق محروم دیگری از این امر بی‌بهره نخواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار