سردار سالاری:

۴۰۰ دستگاه کانکس‌های سپاه پاسداران به منطقه زلزده «سایه‌خوش» رسید

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: ۴۰۰ دستگاه کانکس همراه با سیستم سرمایشی با پیگیری های انجام شده و حمایت فرمانده کل سپاه پاسداران در روستای زلزله زده سایه خوش واقع در غرب استان در حال برپایی است.
کد خبر: ۹۴۴۲۸۱۵
|
۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در حاشیه برپایی کانکس ها در منطقه زلزله زده سایه خوش افزود: همچنین با تلاش جهادی مجموعه فرماندهی بهداری نیروی دریایی سپاه بیمارستان صحرایی 24 تختخوابی با تجهیزات لازم در سایه خوش بندرلنگه برپاشده است.

وی بیان داشت: منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه تا رفع مشکلات ناشی از زلزله روزانه ۵۰۰۰ پرس غذای گرم در 2 نوبت ظهر و شب پخت و در بین مردم زلزله زده غرب هرمزگان توزیع می‌کند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهارداشت: همزمان با نصب کانکس‌ها، ۱۵۰ چشمه دستشویی و حمام جانمایی، نصب و آبرسانی سیار با تانکرهای آبرسان هم تا رفع کامل مشکل آب، در منطقه سایه خوش در حال انجام است.

سردار سالاری با اشاره به اینکه وضعیت اورژانس هوایی هوادریای ندسا در حال آماده باش می‌باشد و در صورت نیاز اقدام می کند، افزود: تعداد قابل توجهی مخازن آب، کولر و یخچال به خانواده‌هایی که در حادثه زلزله این وسایل شان از بین رفته بود، تحویل شان شده و برحسب نیاز و بررسی‌های لازم اگر لازم باشد مجدد کمک می‌کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار