فرمانده سپاه شازند گفت :

مدعی حقوق بشر بودن گزافه گویی آمریکایی هاست/جنایت های مکرر ایادی آمریکا در بر هیچ کشوری پوشیده نیست

سرهنگ پاسدار رشید اکبری گفت:حقوق بشر حربه ای است که برای تک روی های استکباری و باج خواهی در سیاست آمریکا قرار گرفته که با آن بر حاکمیت های داخلی فشار بیاورند.
کد خبر: ۹۴۴۲۷۳۲
|
۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛ سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده سپاه شازند در جمع پاسداران سپاه شازند گفت: حقوق بشر حربه ای است که برای تک روی های استکباری و باج خواهی در سیاست آمریکا قرار گرفته که با آن بر حاکمیت های داخلی فشار بیاورند. کشوری که خود بوجود آورنده گوانتانامو و ابوغریب است و با زندان کردن بسیاری از انسان ها حقوق آنها را زیر پا گذاشته نباید در مورد حقوق بشر نظر بدهد. کشوری که خود حامی بزرگترین ناقض حقوق بشر یعنی رژیم منهوس صهیونیستی است نمی‌تواند داعیه دار حقوق بشر باشد.

مدعی حقوق بشر بودن گزافه گویی آمریکایی هاست/جنایت های مکرر ایادی آمریکا در بر هیچ کشوری پوشیده نیست

سرهنگ پاسدار اکبری در ادامه افزود: از انگیزه های مطرح کردن مسأله ی حقوق بشر توسط آمریکا،فریب افکار عمومی است. و این شگردی است که با آن افکار مردم یک جامعه را منحرف می کند. خود را پرچم دار حقوق بشر و کشور مورد هدف را متهم به نقض حقوق بشر می داند و با این روش سیاست های خود را در آن کشور اجرا می کند.

وی افزود: تحریم و امتناع شرکت‌های داروساز از فروش دارو به ایران و کشورهای دیگر که مستقیم و غیر مستقیم توسط آمریکای جنایتکار اداره می شوند نیز نماد بارز نقض حقوق بشر می باشد.

سرهنگ پاسدار اکبری با بیان اینکه حقوق بشر به یک ابزار در جعبه سیاست خارجی آمریکا تبدیل شده، اظهار داشت: تحریم‌های آمریکا بزرگترین ضربه زننده به حقوق بشر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها