مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

مناطق زلزله زده غرب هرمزگان به صحنه خدمت تبدیل شده است

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با قدردانی از همراهی مردم و مسوولان در کمک به زلزله زدگان گفت: مسوولان استانی، استاندار و مجموعه نیروهای مسلح از همان لحظه های اولیه زلزله در سایه خوش و روستاهای اطراف حضور دارند و در واقع مناطق زلزله زده غرب هرمزگان به صحنه خدمت تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۴۴۲۵۷۱
|
۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵


به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین موسی پولادی در دومین روز پس از زلزله غرب هرمزگان با قدردانی از همراهی مردم و مسوولان در کمک به زلزله زدگان افزود: دومین روزی است که در سایه خوش کانون زلزله هستیم که متاسفانه پنج فوتی داشته است اما
خدمت رسانی مسوولان و گروه های جهادی به مردم آسیب دیده همچنان ادامه دارد
وی با اشاره به تخریب صد درصدی منازل در سایه خوش و برخی روستاهاهای حادثه دیده بیان داشت: نزدیک به 400 منزل مسکونی مردم تخریب شده در واقع منازل سایه خوش به طور صد در صد تخریب شده و اگر خانه ای هم فرونریخته، اما قابل سکونت نیست . در سایر روستا ها هم وضعیت مشابهی حاکم است .
حجت الاسلام و المسلمین پولادی با تاکید بر حضور طلاب و روحانیان در مناطق زلزله زده تصریح کرد: در کنار نیروهای جهادی و مسوولان و نیروهای خدمات رسان ،طلاب ، روحانیان و علمای استان نیز در کنار مردم آسیب دیده هستند .
وی گفت: به طور ویژه از مدرسه آل البیت بندرلنگه بیش از 30طلبه حضور دارند و در کنار هر گروه جهادی یک طلبه حضور داشته و در خدمت رسانی ، مشاوره ، آوار برداری همراه و همگام خیران و گروه های مردمی ، جهادی خدمت رسانی می کنند .
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با قدردانی از حضور خیران، مردم، مسوولان کشوری و استانی، نیروهای مسلح، گروه های جهادی، نیروهای خدمات رسان ، از حضور اصحاب رسانه در کنار مردم زلزله زده مردم غرب هرمزگان هم قدردانی کرد و گفت: رسانه ها بخش اعظم عملکردها را منعکس می کنند و در این شرایط سخت در کنار مردم هستند که جای قدردانی را دارد .
زلزله های پی درپی بویژه ۶.۱ و۶.۳ریشتری بامداد شنبه - یازدهم تیرماه - در بندر خمیر استان هرمزگان تاکنون ۱۱۱ مصدوم و ۵ فوتی بر جای گذاشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار