مسئول بسیج سازندگی سپاه زرند خبر داد؛

پیشرفت ۶۵ درصدی آبرسانی روستاهای شهرستان زرند

سرهنگ حیمد حسنی مسئول بسیج سازندگی سپاه زرند گفت: طرح آبرسانی خیر محوردر زرند ۶۵ درصد پیشرفت داشته واگر مسئولین شهرسان همت کنند به زودی پروژه آبرسانی به روستاهایی که از آب سالم برخودار نیستند به اتمام می رسد .
کد خبر: ۹۴۴۰۶۶۵
|
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :با اشاره به پروژه آبرسانی به 9 روستا در شهرستان زرند  گفت: این پروژه از جمله بزرگترین پروژه های آبرسانی خَیر محور در کشور است  که نهضت آبرسانی مرد میدان سپهبد شهید سلیمانی به یاد بود پاسدار شهید علی ابراهیمی به بهره برداری خواهد رسید.

مسئول بسیج سازندگی سپاه زرند  با اشاره به اینکه در این پروژه نزدیک به 8 میلیارد تومان از سوی خَیر حاج اکبر ابراهیمی هزینه شده  که این مبلغ صرف خرید لوله و اتصالات شده است، عنوان کرد: در اجرای پروژه از ظرفیت گروه های جهادی استفاده شده است و همچنین اداره آب و فاضلاب شهرستان  نیز در این راستا در امر کانال کنی کمک می کند.

وی با بیان اینکه در این پروژه لوله گذاری به میزان 30 کیلومتر باید انجام شود، ابراز کرد: این پروژه از جمله بزرگترین پروژه های آبرسانی خَیر محور در کشور است که 9روستا  از آب سالم برخوردار می شوند
خَیر حاج اکبر ابراهیمی کیست؟

حاج اکبر ابراهیمی معروف به پدر آبرسانی ایران متولد ۱۳۲۳ در شهر تهران و عضو هیات امنای مجمع پشتیبانی مسجد مقدس جمکران و هیئت‌ امنای آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی است.
وی فرزند مشهدی محمد ابراهیمی دماوندی و برادر بزرگوار شهید علی ابراهیمی است که کارنامه ی امور خیریه  او به وسعت قلب پاکش بزرگ و درخشان است و دست دهنده اش حاصل رزق ساده و حلالی است که با دست های زحمتکش همین پدر زینت بخش سفره خانواده بوده است.

حاج اکبر ابراهیمی را به صراحت می توان "پدر آبرسانی ایران" خطاب کرد؛ او این امر مهم را به عظمت نام سیّدالشهدا و به برکت آبی که مهریه  حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است روزی اخروی خود از دریای لطف و عنایت الهی می داند. اساس این نیّت خداپسندانه ی آبرسانی نیز از سویی دیگر به آموزه های پدر بزرگوارش برمی گردد؛ ایشان همواره به فرزندان خود تاکید داشتند" کسانیکه دستشان از دنیا کوتاه است از حاصل عمل نیک بازماندگان خود بهره مند و آمرزیده خواهند شد؛ حتی اگر این عمل به اندازه خیرات یک قطره ی آب باشد".

خَیر حاج اکبر ابراهیمی در قبال تمام زحماتی که می کشند یک درخواست بیشتر نداشتند و در ملاقاتی که با ایشان اعضای قرارگاه سپاه استان داشتند نیز یک درخواست دیگر اضافه کردند و ما نیز خودمان یک خواسته دیگر را اضافه کردیم؛ خَیر ابراهیمی به ما گفتند که من از شما هیچ چیز نمی خواهم؛ تنها زمانی که پروژه را افتتاح می کنید، برای شادی روح مادر، پدر و برادر شهیدم صلوات بفرستید.

درخواست دیگر خَیر ابراهیمی این بود که برای من دعا کنید که شهید شوم و خواسته دیگری که ما اضافه کردیم این بود که برای سلامتی خَیر حاج اکبر ابراهیمی، خانواده ایشان، شادی روح پدر، مادر و برادر شهید خَیر، عاقبت به خیری خَیر و شهادت ایشان صلوات بفرستیم. و در هر روستایی که برای انجام کار می روید، عکس من را نزنید، تصویر برادر پاسدار شهیدم را بزنید و برای شادی روح پدر و مادر و برادر شهیدم صلوات بفرستید تا مردم بدانند که من این کارها را برای پدر و مادرم انجام داده ام.

ارسال نظرات
آخرین اخبار