خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین

مهمترین عامل ارتجاع، دنیاطلبی و اشرافی گری است

حجت الاسلام معبودی گفت:عامل ارتجاع، دنیاطلبی و اشرافی گری است و به فرموده مقام معظم رهبری، خیلی از سوپرانقلابی ها امروزه از انقلاب جدا شده اند که مهمترین عامل جداشدن آنها، آلوده شدن به دنیا می باشد.  
کد خبر: ۹۴۳۹۴۸۶
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع فرماندهان پایگاه های حوزه بسیج جوادالائمه رجایی دشت با حضور جانشین فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین اظهار کرد: منافقین کسانی هستند که تلاش می کنند جامعه را به گذشته برگردانند که اینها همان روشنفکر نماها یا عالمان بی عمل هستند که می خواهند جامعه را به دوران جاهلیت و قبل انقلاب برگردانند.

 

وی با اشاره به دلایل دچار جامعه به ارتجاع عنوان کرد: مدینه النبی شهر پیامبر بود و پیامبر تلاش می کرد که یک جامعه مذهبی ایجاد نماید اما متأسفانه به جایی رسید که‌ به‌ دوران پستی و زشتی و جاهلیت برگشتند و عامل این ارتجاع دنیاطلبی و اشرافی گری بود.

 

این مسئول بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند خیلی از این سوپر انقلابی ها که امروزه از انقلاب دست کشیده اند به این دلیل است که وابسته و آلوده دنیا شده اند.

 

حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان یادآور شد: رهبر انقلاب در مراسم سی‌وسومین سالگرد رحلت حضرت امام (ره) فرمودند: نگذارید رده‌های ارتجاع در کشور نفوذ کنند و جاگیر شوند! مرتجع کسی است که در سیاست و سبک زندگی، تابع سیاست و سبک زندگی غربی است.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار