خبرهای داغ:
یادواره شهدای منطقه 9 اصفهان

شهیدان انقلاب اسلامی ادامه دهنده راه شهیدان کربلا هستد

فرمانده حوزه 4 امام سجاد علیه السلام : شهیدان عزیز میهن اسلامی تا آخرین قطره خون ، در حال دفاع از نظام اسلامی و ناموس خاک وطن هستند که این نشان دهنده غیرت دینی و ملی اسلامی رزمندگان ما در اول جنگ دفاع مقدس بود و در حال حاظر هم هست.
کد خبر: ۹۴۳۷۳۲۶
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرنگار بسیج از ناحیه امام رضا علیه السلام ، یادواره شهدا خیابان آتشگاه در محله بهارانچی برگزار شد .

سروان نصر فرمانده حوزه 4 امام سجاد علیه  السلام به خبرنگار بسیج گفت : با توجه به برگزاری هر ساله یادواره شهدای محلات خیابان آتشگاه که هر ساله بر گزار میشد با توجه به دوران سخت کرونایی بر آن بودیم که بعد از کم رنگ شدن این ویروس منحوس کرونایی مجدد یادواره شهدای در سطح محلات منطقه 9 برگزار بنماییم که بحمدا. . . با وجود شهیدان رشید اسلام همچون سردار شهید مهدی نصر اصفهانی و سردار شهید مهدی مظاهری این یادواره آغاز بکار کرد.

سروان نصر در ادامه گفت: شهیدان عزیز میهن اسلامی تا آخرین قطره خون ، در حال دفاع  از نظام اسلامی و ناموس خاک وطن هستند که این نشان دهنده غیرت دینی و ملی اسلامی رزمندگان بوده است.

فرمانده حوزه 4 گفت : با  کمک و همیاری اعضای بسیج مسجد بهارانچی و مومنین این مسجد ساخت این یادواره در حالی انجام میشد که از سخنران های استانی و رزمندگان  دفاع مقدس بجهت سخنرانی دعوت شدند.

فرمانده حوزه 4 در پایان گفت : تشکر ویژه دارم از خانواده معزز شهیدان جانبازان و نمازگزاران و مومنین این محله و تمامی بسیجیان تابع حوزه 4 بجهت همکاری و همیاری ساخت این یادواره شهدایی که  حضور پرنگ داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها