باید گفتمان ولایت و انقلاب در سطح جامعه ترویج داده شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: انتقال آثار حضرت امام به نسل جوان وظیفه مهم مسئولان و نسل حاضر است.
کد خبر: ۹۴۳۷۰۹۲
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) با حضور فرماندار، بخشداران معاون شهردار، فرماندهان نظامی و انتظامی، علما، ریش سفیدان، معتمدین، اعضای شورای اداری، بسیجیان، بانوان و جمعی از مردم ولایتمدار شهرستان مهرستان در مسجد امام حسین(ع) این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدارحسین نکویی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در این جلسه اظهار کرد: همه ما باید قدردان زحمات و تلاش های امام راحل(ره) در به ثمر رسیدن این انقلاب باشیم و در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های ایشان تحت منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

وی افزود: با توجه به شخصیت ممتاز امام خمینی(ره) در هدایت و پیروزی انقلاب اسلامی باید اندیشه‌های ایشان در ابعاد مختلف جامعه تبیین شود؛ انتقال آثار حضرت امام به نسل جوان وظیفه مهم مسئولان و نسل حاضر است.

سرهنگ نکویی درادامه گفت: باید گفتمان ولایت و انقلاب در سطح جامعه ترویج داده شود.

این مسئول در ادامه اظهارداشت: امام راحل بعد از پیروزی انقلاب به عنوان سکان دار کشور نقش مهمی داشته است.

درازهی، فرماندار شهرستان مهرستان با بیان به اینکه نسل جوان نقش مهمی در حفظ دستاوردهای انقلاب و امام راحل دارند، اذعان داشت: حفظ وحدت بین مردم باعث ثبات انقلاب شده است.

وی توکل به خدا، نقش رهبری و وحدت بین شیعه و سنی را رمز پیروزی انقلاب عنوان و خاطر نشان کرد: وحدتی که بین اقشار مختلف جامعه وجود دارد، باعث پیروزی انقلاب شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار