خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

نیازمند ۸۱ هزار ساعت نیرو در آموزش و پرورش استان همدان هستیم

همدان-مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان بابیان اینکه از استان‌های همجوار نیرو گرفتیم تا بتوانیم مشکلات را رفع کنیم، گفت: ۸۱ هزار ساعت نیرو نیاز داریم و اگر همه بازنشستگان ما را کمک کنند باز مشکل ما حل نخواهد شد.
کد خبر: ۹۴۳۶۸۹۰
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمود نقوی در جلسه شورای اداری استان همدان که امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش و مسئولین استانی در سالن جلسات استانداری همدان برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت و تسلیت رحلت امام خمینی (ره) اظهار داشت: کمبود نیروی انسانی اولین چالش ما است و مشکلات متعددی ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه از استان‌های همجوار نیرو گرفتیم تا بتوانیم مشکلات را رفع کنیم، افزود: ۸۱ هزار ساعت نیرو نیاز داریم و اگر همه بازنشستگان ما را کمک کنند باز مشکل ما حل نخواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به پروژه‌های عمرانی استان، گفت: ۱۸۸ پروژه فعال در ساخت و ساز داریم که حدود ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن‌ها نیاز است.

وی ابراز داشت: طرح امین مشکلاتی دارد و در این طرح به همدان ظلم شده و هیچ گونه پرونده‌ای تحویل گرفته نشده در صورتی که باید بیش از ۲۵۰ نفر از ما بپذیرند و در آزمون تعیین تکلیف شوند.

نقوی با بیان اینکه بالاترین سرمایه هر کشوری سرمایه انسانی آن است، عنوان کرد: ۳۰۷ هزار دانش آموز با ۴۱ هزار معلم شاغل و بازنشسته در آن حضور دارند که در بازگشایی حضوری مدارس ۹۵ درصد دانش آموزان حضور داشتند و مقام دوم کشوری را کسب کردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات