سرهنگ سنجری در مراسم معارفه عباس تباشیر عنوان کرد؛

ایجاد ناامنی روانی حربه دشمن برای ضربه زدن به نظام است

فرمانده سپاه ناحیه عنبرآباد گفت: تغییر در رفتار و ایجاد نا امیدی از حربه های دشمن در نشان دادن جامعه آرمانی از غرب برای مردم ایران است .
کد خبر: ۹۴۳۶۷۴۴
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، با حضور جناب سرهنگ سنجری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه عنبرآباد، ایزدی فرماندار، جمعی از مسئولین، مراسم معارفه عباس تباشیر بعنوان فرمانده پایگاه بسیج فرمانداری شهرستان عنبرآباد برگزار شد .

در این مراسم سرهنگ ایوب سنجری فرمانده سپاه ناحیه عنبرآباد گفت: همه ما نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران و خون شهداء بعنوان طلایه دار آن، دین بزرگی بر گردن داریم .

وی افزود: تشکیل ثقیفه و انحراف جامعه اسلامی بعد از رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم و بوجود آمدن جنگ های جمل، صفین و نهروان زنگ خطری در همه دوران ها محسوب می‌شود .

سرهنگ سنجری گفت: امروز هجمه های روانی و رسانه ای دشمن در جنگ نوین و استعمار فرا نوین در رابطه با انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و وظیفه همه ما مقابله با این نوع هجمه ها است .

وی عنوان کرد: تغییر در رفتار و ایجاد نا امیدی از حربه های دشمن در نشان دادن جامعه آرمانی از غرب برای مردم ایران است .

ایشان خاطرنشان کرد: دولت انقلابی و شخص رئیس جمهور با تمام توان و آبروی خویش و حرکت جهادی امروز تلاش می کند تا مشکلات اقتصادی را حل کند و در این راه همه باید کمک کنند .

وی گفت: امروز همه ما وظیفه داریم در قبال انقلاب و مردم، با خدمت صادقانه به ایشان از دولت و نظام حمایت کنیم تا مشکلات مرتفع گردد .

در پایان طی حکمی از سوی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان عنبراباد آقای عباس تباشیر از کارمندان فرمانداری بعنوان فرمانده پایگاه بسیج فرمانداری منصوب شد .

ایجاد ناامنی روانی حربه دشمن برای ضربه زدن به نظام است

ایجاد ناامنی روانی حربه دشمن برای ضربه زدن به نظام است

ارسال نظرات
آخرین اخبار