خبرهای داغ:

دیدار با خانواده شهدا توسط گردان ۱۰۹ امام حسین (علیه السلام)انجام شد

در آستانه ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) بسیجیان و رزمندگان گردان ۱۰۹ امام حسین (علیه السلام) از خانواده شهید مجید بخشیان دیدار نمودند.
کد خبر: ۹۴۳۶۵۵۲
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر ۱۴امام حسین(علیه السلام)، در آستانه ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها)   بسیجیان و رزمندگان گردان ۱۰۹ امام حسین (علیه السلام) از خانواده شهید مجید بخشیان دیدار نمودند.

فرمانده گردان ۱۰۹امام(حسین علیه) السلام در این باره گفت: در آستانه ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) وآغاز دهه کرامت، بسیجیان و رزمندگان گردان ۱۰۹ امام حسین (علیه السلام) با حضور در منزل شهید مجید بخشیان ضمن ادای تبریک به مناسبت ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (سلام الله علیها) خانواده شهدا را مورد تفقد قرار دادند

این فرمانده افزود:مقام معظم رهبری در سخنانی فرمودند:ما انقلاب،اسلام،قرآن،استقلال،آبرو و حیثیت را از برکت خون پاک شهدای عزیزمان داریم، لذا میکوشیم تا همانند این ستارگان ادامه دهنده راه شهدا در دفاع از اسلام و ولایت باشیم.

وی افزود:در ادامه این دیدار صمیمی خانواده شهید به بیان خاطره ازشهید پرداختند و برای رزمندگان اسلام دعای خیر کردند،سپس درپایان این دیدار که با رعایت مسائل بهداشتی انجام شد ازخانواده این شهید بزرگوار تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار