خبرهای داغ:

اردوی فرهنگی، تفریحی و خانوادگی بسیجیان و رزمندگان گردان ۱۰۵ امام حسین (ع) برگزار شد

اردوی فرهنگی، تفریحی و خانوادگی بسیجیان و رزمندگان گردان ۱۰۵ امام حسین (علیه السلام)،همراه با برنامه های ورزشی شاد برای خانواده ها برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۶۵۴۷
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبر گزاری بسیج و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر مقدس۱۴امام حسین (علیه السلام)، اردوی فرهنگی، تفریحی و خانوادگی بسیجیان و رزمندگان گردان ۱۰۵ امام حسین (علیه السلام)،همراه با برنامه های ورزشی شاد برای خانواده ها برگزار شد.

فرمانده گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین (علیه السلام) در رابطه با این خبر گفت؛ مصداق حدیث شریف نبوی که می فرمایند: <<اَشْكَرُ النّاسِ اَشْكَرُهُمْ لِلنّاسِ>>.(سپاسگزارترين مردم كسى است كه نسبت به مردم سپاسگزارترين فرد باشد.)، لذا به پاس ارج نهادن به زحمات و تلاش خالصانه رزمندگان و خانواده محترم آنان اردوی فرهنگی، تفریحی و خانوادگی بسیجیان و رزمندگان این گردان در یکی از مرکز تفریحی حاشیه شهر اصفهان همراه با برنامه های شاد برگزار گردید.

وی افزود: این گردان مطابق سنت حسنه و هر ساله انجام صله رحم و تقدیر و تشکر از زحمات رزمندگان این گردان حین برگزاری این اردو، از نزدیک از زحمات خالصانه خانواده محترم تعدادی از رزمندگان وبسیجیان فعال گردان تقدیر و زحمات آنان را ارج نهاد.

لازم به ذکر است  از دیگر برنامه‌های جانبی این اردو سفره وحدت، بیان خاطرات رزمندگان و برگزاری مسابقات ورزشی و تیراندازی بادی همراه با اهدای جوایز بود که به حمدالله با استقبال پرشور عزیزان همراه شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار