خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

آیین بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال امام راحل برگزار خواهد شد

تبریز- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: همزمان با سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، مراسم بزرگداشت آن عزیز سفرکرده در سراسر استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۳۵۹۴۸
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اسکندری امام خمینی را خلف پیامبرانی چون حضرت ابراهیم خواند و افزود: در عصری استکبار بر دنیا حکومت می کرد، مردی از شهر قم برخاست و همچون جدش ابراهیم(ع)، بتهای به ظاهر قدرتمند را درهم شکست و مستضعفان و آزادی خواهان جهان را بیدار کرد.
وی زنده نگه داشتن یاد و نام چنین شخصیتی را وظیفه تمام آزادگان جهان دانست و اضافه کرد: امام خمینی، تنها متعلق به مردم ایران و حتی مسلمانان نیست، بلکه همه آزادگان و آزادی خواهان و خداجویان عالم، این شخصیت را الگوی خود در راه مبارزه با ظلم و ستم می دانند و نام امام خمینی در قلب همه حقیقت جویان دنیا جای دارد.
حجت الاسلام اسکندری از برنامه های پیش بینی شده برای بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) نام برد و افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از ماهها قبل جلسات برنامه ریزی و سیاستگذاری برای بزرگداشت حضرت امام تشکیل داده و با تشریک مساعی اعضای فعال خود، برنامه های متنوع و متعددی تدارک دیده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی مراسم بزرگداشت امام راحل را محوری ترین برنامه معرفی کرد و افزود: با توجه به اینکه مراسم بزرگداشت حضرت امام در حرم مطهر ایشان صبح روز شنبه 14 خردادماه با سخنرانی مقام عظمای ولایت برگزار خواهد شد و با لحاظ این مسئله که امسال اعزام کاروان از استان های غیرمجاور به حرم مطهر حضرت امام انجام نخواهد شد مردم استان این برنامه را از طریق شبکه های رادیویی و تلویزیونی مشاهده خواهند نمود،

وی اضافه کرد: مراسم استانی و اصلی بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و نیز گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15 خرداد، از ساعت 18 لغایت 20 روز شنبه 14 خرداد ماه در مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز از طرف نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز و استاندار محترم آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام اسکندری ادامه داد: عزاداری خیابانی، برگزاری نمایشگاه های عکس و کتاب و اجرای سرود و نماهنگ در رثای امام دل ها از دیگر برنامه های جانبی این مراسم خواهد بود.
حجت الاسلام اسکندری در پایان از عموم مردم استان دعوت کرد تا با حضور گسترده و باشکوه خود در برنامه های بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره)، یکبار دیگر با آرمانهای والای انقلاب اسلامی و امام راحل و منویات ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) تجدید میثاق کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار