رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی مطرح کرد؛

برگزاری دومین اجلاسیه سنگرسازان بی‌سنگر در نیمه دوم خرداد/زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از ضرورت های مهم است

صفری گفت: دومین اجلاسیه سنگرسازان بی سنگر از سری اجلاسیه‌های کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با شعار فرهنگ و مدیریت جهادی راهگشای گام دوم انقلاب در نیمه دوم خرداد ماه در اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۳۵۸۵۷
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  «علی صفری» رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی عصر امروز (شنبه)  در نشست ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با اشاره به نقش رزمندگان جهاد در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: سنگرسازان بی‌سنگر یکی از ارکان موفقیت رزمندگان در دفاع مقدس بودند و ما امروز با تکیه بر رزمندگان سنگرسازان بی سنگر در مسیر خدمت صادقانه به مردم و رفع مشکلات گام برمی‌داریم.
 
وی افزود: در هفته جهاد کشاورزی سال جاری برنامه های متنوعی در دستور کارقرار گرفته که با محوریت دومین اجلاسیه سنگرسازان بی سنگر برگزار خواهد شد و کلنگ‌زنی یادمان شهید گمنام و افتتاح پروژه ها در روز اجلاسیه از دیگر برنامه ها است.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی بیان کرد: دومین اجلاسیه سنگرسازان بی سنگر از سری اجلاسیه های کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با شعار فرهنگ و مدیریت جهادی راهگشای گام دوم انقلاب در نیمه دوم خرداد ماه در اراک برگزار می شود.
 
صفری با تأکید بر اینکه زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از ضرورت های مهم است، گفت: امروز سازمان جهاد کشاورزی با تکیه بر فرهنگ ایثار، جهاد و ازخودگذشتگی برای اجرای ماموریت ها تلاش می کند و گام برداشتن در میدان جنگ اقتصادی نیازمند روحیه جهادی، ایثار و ازخودگذشتگی است.
 
وی خاطرنشان کرد: استان مرکزی در برگزاری اجلاسیه ها و کنگره شهدای استان مرکزی بسیار موفق عمل کرده و استفاده از تجربیات ارزشمند اجلاسیه ها در دستور کار دومین اجلاسیه سنگرسازان بی سنگر است.
 
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات
آخرین اخبار