فتح خرمشهر عالی‌ترین مرحله از مقاومت انسان مومن آزادی خواه را به نمایش گذاشت

سوم خرداد یادآور حماسه بی بدیل رزم آورهای مومنان بی ادعایی است که تنها شوق دیدار محبوب، آنها را در مقابل تعلقات دنیایی حفظ کرد.
کد خبر: ۹۴۳۵۰۸۵
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان به مناسبت سوم خرداد بیانیه ای صادر کرده است، متن بیانیه به شرح زیل است:

سوم خرداد یادآور حماسه بی بدیل رزم آورهای مومنان بی ادعایی است که تنها شوق دیدار محبوب، آنها را در مقابل تعلقات دنیایی حفظ کرد.

آزادی و خرمی خرمشهر، رهین سرخی خون آنانی است که در محاصره شب پرستان تن به ذلت نداده و با دستی تهی اما بازوان پرتوان و قلب هایی مملو از عشق به ولایت توانستند نه‌تنها خرمشهر، که جهان بشریت را از انواع زنجیره های ذلت و خواری برهانند.

«خرمشهر» شهر خونین و قیام، شهر آتش و دود، شهر نبرد و پیکار جبهه حق با جنوب شیاطین بود، شهری که فتح آن حماسه‌ای بزرگ بود، چرا که عالی‌ترین مرحله از مقاومت انسان مومن آزادی خواه را به نمایش گذاشت.

با گذشته سال ها از عملیات بیت المقدس و حماسه آزاد سازی خرمشهر در سال ۱۳۶۱ و شکست توطئه بزرگ نظام سلطه بین المللی در پایان جنگ تحمیلی، در تداوم تقابل بنیادین و راهبردی انقلاب و نظام اسلامی با استکبار جهانی شاهد تلاش آمریکا و جبهه استکبار برای تهی کردن جامعه اسلامی از عناصر قدرت و مقاومت ملت ایران یعنی همان ایمان و اراده راسخ، اتکا به نفس، وحدت، اتحاد و امید به آینده و افق های افتخار آمیز پیشرو هستیم.

به برکت رهبری شجاع، دور اندیشی و انقلابی و ملتی بیدار، بصیر و هوشمند در دوران توطئه های زنجیره ای دشمن، راهبردها و دستاوردهای امروز آمریکا و متحدان واشنگتن به ویژه رژیم صهیونیستی در مقابل با ایران اسلامی نیز فرجامی جز شکست، خفت و رسوایی نخواهد داشت و به عامل یکپارچگی و تقویت اراده و روحیه آمریکاستیزی ایرانیان تبدیل می شود .

در پایان این بیانیه با تعظیم و احترام به مقام شامخ شهیدان به خصوص شهیدان دفاع مقدس به ویژه شهدای عملیات بزرگ بیت المقدس خواصه سیدالشهدای مقاومت سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی و درود به روح ملکوتی امام خمینی(ره) ملت غیور ایران و مسئولان را در گام دوم انقلاب اسلامی، بر نصب العین قرار دادن و اطاعت از منویات و رهنمودهای رهبر حکیم، فرزانه و عظیم الشأن انقلاب امی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) توصیه کرده و یادآور می‌شود به حول قوه الهی ملت ایران در تمامی عرصه‌ها بر بدخواهان پلید انقلاب اسلامی پیروز خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار