خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان دهاقان؛

خوی تجمل‌گرایی در دولت سیزدهم وجود ندارد

فرماندار شهرستان دهاقان با بیان این‌که خوی تجمل‌گرایی در این دولت وجود ندارد گفت: یک زمانی بسیاری از ملاقات‌‌ها و جلسات کشوری در کاخ‌ها و با تشریفات بسیار بالا گرفته می‌شد ولی هم اکنون این تجمل‌گرایی وجود ندارد،
کد خبر: ۹۴۳۴۷۶۱
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان؛  علی جمشیدیان فرماندار شهرستان دهاقان بعد از ظهر امروز در همایش بزرگ یاوران ولایت که با حضور رزمندگان دفاع مقدس و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت برگزار شد  ضمن تبریک  سالروز آزادسازی خرمشهر ‌اظهار داشت: اتفاقاتی امروزه جامعه را درگیر کرده است و هجمه‌هایی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد می‌شود ولی  این اتفاقات نباید در نگاه ما به نظام و انقلاب تردید و شک ایجاد کند.

وی چنین اتفاقات را حوادث قبل از ظهور امام عصر(عج) دانست و گفت: در آخر الزمان دین داری سخت می‌شود و مانند نگه داشتن آتش در کف دست است.

جمشیدیان ادامه داد: نگاه‌ها امروزه باید به سمت ولی زمان‌مان باشد، رویش‌های انقلاب اسلامی بیشتر از ریزش آن شده است.

فرماندار شهرستان دهاقان افزود: ما باید بصیرت داشته باشیم، ناجوان‌مردانه ‌ترین تبلیغات علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط دشمنان داخلی و خارجی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: هر کجا دیدیم که معاندانه و نابخردانه  هجمه‌ای به نظام و انقلاب و کارگذاران آن وارد می‌شود باید در دهانشان بزنیم تا درس عبرتی برای‌شان باشد.

جمشیدیان با اشاره به مسموم بودن فضای مجازی بیان کرد: نسل جوان ما نباید تحت تأثیر فضای مجازی قرار بگیرد و تبلیغاتی که رژیم منحوس پهلوی را  رژیمی خوب قلمداد می‌کند را بپذیرد.

فرماندار شهرستان دهاقان بیان کرد: دستاورد‌های بسیار زیادی پس از انقلاب داشته‌ایم و ضرورت دارد این دستاورد‌ها گوشزد شود و با بانگ بلند به سمع و نظر مردم به خصوص نوجوانان و جوانان برسانیم.

وی با بیان این‌که روحیه‌ مطالبه‌گری نیاز اصلی انقلاب است گفت: هرجا دیدیم اشکال،فساد و یا کج‌روی در حال انجام است باید مطالبه‌گری شود چرا که قرار است مسؤولین خادم مردم باشند.

جمشیدیان تصریح کرد: به هیچ وجه نباید تحت‌ تأثیر تبلیغات دشمنان و بعضی تریبون‌داران قرار بگیریم، فتنه‌ها زیاد است و دشمن می‌خواهد نظام مارا از درون نابود کند اما کور خوانده است و تا زمانی که ما پشت نظام و ولایت فقیه هستیم  نمی‌توانند کاری کنند.

فرماندار شهرستان دهاقان گفت: ایران امروزه مقتدر تر از هرزمانی است و در هرعرصه‌ای که فکرش را بکنیم یک حرفی برای گفتن دارد.

وی در ادامه به دستاورد‌های دولت سیزدهم پرداخت و گفت: در این دولت مقابله با فساد در دستور کار قرار گرفته و هرجایی که مشخص شود فسادی در حال انجام است سریعا برخورد شدید صورت خواهد گرفت.

جمشیدیان با بیان این‌که خوی تجمل‌گرایی در این دولت وجود ندارد گفت: یک زمانی بسیاری از ملاقات‌‌ها و جلسات کشوری در کاخ‌ها و با تشریفات بسیار بالا گرفته می‌شد ولی هم اکنون این تجمل‌گرایی وجود ندارد، یک زمانی رئیس جمهور برای سفر استانی خود تشک اختصاصی خود را به همراه می‌برد اما امروز ما مشاهده می‌کنیم که آیت‌الله رئیسی با کمترین هزینه و بدون تجمل‌گرایی سفر‌های خود را انجام می‌دهند و بیشتر وقت خود را برای مردم اختصاص می‌دهند.

فرماندار شهرستان دهاقان گفت: در دولت قبل سندی تحت عنوان سند ۲۰۳۰ فرهنگ ایرانی اسلامی را نشانه گرفته بود و علی‌رغم فرمایشات رهبری توقف نمی‌شد که در این دولت لغو اجرای آن انجام شد.

وی همچنین بیان کرد: در دولت سیزدهم ما موفق شده‌ایم که در مجامع جهانی عضو شده و ایفای نقش کنیم در صورتی که در گذشته این‌طور نبود.

جمشیدیان با اشاره به بحران کرونا و رسیدن تعداد فوتی‌ها به ۷۰۰ نفر گفت: دولت قبل واکسیناسیون را به تحریم و FATF  گره زده بود و جان مردم در خطر بود که با استقرار دولت جدید و واکسیناسیون سراسری، امروز به حمدلله تعداد فوتی‌ها به زیر ۵ نفر رسیده است.

فرماندار شهرستان دهاقان  با اشاره به تعطیلی بسیاری از شوراهای عالی کشور که نقش سیاست‌گذاری را برعهده داشتند گفت: پس از تشکیل کابینه  بسیاری از شوراها که مغفول مانده بود تشکیل و کار خود را پیگیری کرد.

وی با بیان این‌که رزمندگان در جنگ با دعا و توسل و توکل بر خدا بر دشمنان غلبه می‌کردند گفت:  ما هم امروز باید همین فرمول را مدنظر داشته باشیم تا موفق شویم.

جمشیدیان اظهار کرد: در خصوص انجام اصلاحات اقتصادی دولت ، بیاناتی مطرح می‌شود که بوی نفاق و نادانی می‌دهد ، وقتی رهبری می‌فرمایند باید دولت حمایت شود نباید دیگری حرفی خلاف این فرمایش ولی امر مسلمین داشته باشند.

فرماندار شهرستان دهاقان گفت با بیان این‌که بی‌تدبیری مسؤولان در ۸ سال کذشته ۸۰ سال کشور به عقب برده است و نمی‌توان آن را در ۸ ماه کامل درست کرد ولی نباید هم نا امید شویم و قطعا آینده روشنی را خواهیم داشت، تا زمانی که پشت سر ولی فقیه باشیم آسیبی به نظام نخواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها