شهرستان دشتستان ۱۱ شهید روحانی تقدیم نظام و انقلاب کرده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان گفت: ما هر چه داریم از برکت خون شهدای عزیزمان داریم.
کد خبر: ۹۴۳۴۷۴۶
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۰

به گزارش خبرنگار بسیج، از دشتستان در این دیدار‌ها که مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دشتستان، فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان، امام جمعه شهر برازجان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر مسئولین شهرستان نیز حضور داشتند، با خانواده شهدای روحانی دیدار و از صبر و استقامت این خانواده‌ها تجلیل به عمل آمد.
حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر شاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان در این دیدار‌ها با تجلیل از خانواده شهدا بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.
این مقام مسئول اظهار داشت در راستای گرامیداشت مقام شهداء روحانی، ستاد کنگره شهدا در شهرستان دشتستان برنامه‌های متنوعی را در این ایام طرح ریزی و به اجرا در آورد.
چاپ بنر شهدای روحانی شهرستان دشتستان و نصب در سه نقطه پر تردد شهر، چاپ تراکت شهدای روحانی و نصب در سطح شهر و ادارات مختلف، تولید تیزز یک دقیقه‌ای و پخش در فضای مجازی، تولید کلیپ و مستند در حجم‌های مختلف و پخش از طریق فضای مجازی، سخنرانی ائمه جمعه و جماعت مساجد در بین الصلاتین و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه توسط ائمه جمعه شهرها، از برنامه‌های این ایام بود.
در حاشیه این مراسم، لوح تقدیر و تابلو فرش تمثال شهید به خانواده شهدا روحانی اهداء شد.
لازم به ذکر است کنگره چهار هزار شهید روحانی، در تاریخ چهارم خردادماه در قم برگزار می‌شود و شهرستان دشتستان ۱۱ شهید روحانی را تقدیم نظام و انقلاب نموده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار