خبرهای داغ:
رزمایش الی بیت المقدس

برگزاری رزمایش گردان کوثر حوزه مقاومت بسیج کوثر منطقه براآن شمالی

رزمایش الی بیت المقدس گردان کوثر حوزه مقاومت بسیج کوثر منطقه براآن شمالی با حضور خواهران بسیجی ‌عضو این گردان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۳۱۹۸
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی علیه السلام ؛ رزمایش الی بیت المقدس گردان کوثر حوزه مقاومت بسیج کوثر منطقه براآن شمالی روز پنجشنبه باسخنرانی حجت الاسلام طالب پور کارشناس مسائل سیاسی روز آغاز شد و بحث جهاد تبیین و وضعیت امروز جامعه وتصمیم دولت ادامه یافت و بعد از آن کلاس امداونجات ومردمیاری با سخنرانی خواهر حاج میرزایی و توجیح اعضای گردان توسط فرمانده گردان خواهر باصری پایان یافت.

فرمانده گردان کوثر در این رزمایش با تاکید بر اینکه مرزهای عقیدتی و نظامی بسیج توانسته است مرزهای جغرافیایی را پشت سر بگذارد اظهار داشت: دشمنان باید بدانند که اعضای گردان کوثر برای مقابله با آنان آماده هستند.

خواهر باصری ادامه داد : آن چیزی که باعث می‌شود مأموریت انجام شود حس مسئولیت‌پذیری نیروها و حس این است که هرجا نظام نیاز دارد به‌موقع عمل کنند و همه سعی می‌کنند ببینند کجا مشکل است و همان‌جا عمل کنند. ما باید خودمان را برای همه عرصه‌ها آماده نگهداریم و هرجایی که احساس شود نظام و انقلاب به کمک ما نیاز دارد به بهترین شکل ممکن وارد شویم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها