خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه فامنین خبر داد

اجرای طرح‌ها و پروژه‌های محرومیت‌زدایی به مناسبت هفته بسیج سازندگی در فامنین

همدان-مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه فامنین اجرای طرح‌ها و پروژه‌های محرومیت‌زدایی به مناسبت هفته بسیج سازندگی در فامنین خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۱۸۹۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

روح الله ربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی اظهار کرد: به مناسبت این ایام دو کارگاه خیاطی و تولید پوشاک با این اشتغال برای ۲۶ نفر از محل اعتبارات بسیج سازندگی در روستاهای ینگیجه و دهلق شهرستان فامنین افتتاح و راه‌اندازی شد .

وی گفت: در این مراسم که با حضور مسئولین شهرستان، فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه فامنین برگزار شد، طرح‌هایی در راستای رفع محرومیت و با هدف ایجاد اشتغال برای جوانان راه‌اندازی شد .

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه فامنین همچنین با اشاره به نامگذاری هفته بسیج سازندگی و فعالیت‌های این مجموعه گفت: هفدهم اردیبهشت ماه شروع هفته بسیج سازندگی است که مجموعه بسیج سازندگی سپاه ناحیه فامنین طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی را در سطح شهرستان به بهره‌برداری می‌رساند.

وی عنوان کرد: هدف از این پروژه‌ها تحقق شعار سال و کمک به رونق تولید و اشتغال است، که در همه برنامه‌ها سعی بر این است که یاری دولت مردمی بوده و در ایجاد اشتغال سهمی داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار