فرمانده سپاه ناحیه اردل:

رمز شهادت، شهیدانه زیستن است

در آستانه کنگره ملی 4هزار شهید روحانی کشور؛ به رسم قدر دانی جمعی از مسئولین شهرستان اردل با خانواده شهید روحانی قاسم نصیری دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۴۳۱۲۶۶
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در آستانه کنگره ملی شهدای روحانی  جمعی متشکل از معاون فرماندار شهرستان اردل، امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه اردل، ریاست حوزه علمیه،ریاست بنیاد شهید، فرمانده  حوزه بسیج شهری اردل و روابط عمومی سپاه ناحیه با خانواده شهید روحانی قاسم نصیری دیدار و گفتگو کردند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اردل حجت الاسلام رحمانی در این دیدار ضمن عرض سلام، ادب و احترام؛ تکریم و دیدار با خانواده‌های شهدا را یک وظیفه دانست و گفت: روحانیون نه‌ تنها در دوران دفاع مقدس؛ بلکه در همه دوران‌های مختلف در مقابل مخاطرات پیش‌گام بوده و جان خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند.
وی افزود: خانواده‌های شهدا سنگ نشانی اند تا راهمان را گم نکنیم. آنها سند انقلاب و از ارزش‌های والای جامعه اسلامی ما هستند.
سرهنگ پاسدار سید محمود موسوی فرمانده سپاه ناحیه اردل نیز ضمن تاکید بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطر شهدا گفت: رمز شهادت، شهیدانه زیستن است.
وی افزود: در صدد برگزاری همایش تجلیل از شهدای شهرستان بالاخص شهدای روحانی هستیم.

بازدید کنندگان در این دیدار صمیمانه، ضمن شنیدن درد و دل‌ها و خاطرات این خانواده‌ معظم شهید، از سال‌ها صبر، استقامت و نقش شهدا در پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی تجلیل کردند.

کاظم نصیری برادر شهید نصیری از ولایتمداری شهید و تطابق قول و فعل او سخن گفت و افزود: شهید نصیری شخصی سخاوتمند بود ، وقتی شورای شهر به پاس مدت حضور وی در جبهه می خواست زمینی به او بدهد او نپذیرفت و گفت هدف من برای رفتن به جنگ مادی نبوده و شما نیز حق ندارید از بیت المال گذشت کنید.

بردار شهید افزود: او حتی زمین شخصی که در اصفهان داشت را به فقرا بخشید. شهید قاسم نصیری فردی اثر گزار و الگوی خوب برای جوانان بود.

فرازی از وصیت شهید نصیری:

از تمام ادارات می خواهم كه افراد حزب اللهی را خوب جذب و اميدواري ببخشند كه اگر افراد حزب اللهی كنار روند انقلاب رو به سقوط مي رود.
از خواهران حفظ حجاب را مي خواهم كه آنها خود را با باطن، از اجنبي حفظ و پيام شهيدان را برساند به نسل آينده و ملل جهان.
مسجدها كه مركز اسلام است تا بحال همه پيام داده اند ولي ما عمل ننموديم، خدايا نكند ما را شرمند خون شهداء قرار دهي و توفيق مسجد رفتن را از ما بگيري. اميدوارم اينطور نباشد بر همه واجب است كه سنگرها را حفظ و نگهداري كنيم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار