در دیدار با خانواده روحانی شهید قدم علی رئیسی عنوان شد:

خانواده های شهدا گنجینه های معارف شهادت و سند انقلاب هستند

حجت الاسلام رحمانی در دیدار با خانواده روحانی شهید قدم علی رئیسی در اردل گفت: خانواده‌های شهدا گنجینه معارف شهادت و سند انقلاب و از ارزش‌های جامعه اسلامی ما هستند.
کد خبر: ۹۴۳۱۲۰۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال و بختیاری در آستانه کنگره ملی شهدای روحانی؛ جمعی متشکل از معاون فرماندار شهرستان اردل، امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه، ریاست حوزه علمیه، ریاست بنیاد شهید، فرمانده  حوزه بسیج شهری و روابط عمومی سپاه ناحیه شهرستان اردل با خانواده روحانی شهید قدم علی رئیسی دیدار و گفتگو کردند.خانواده های شهدا گنجینه های معارف شهادت و سند انقلاب هستند

حجت الاسلام رحمانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اردل  در این دیدار ضمن عرض سلام، ادب و احترام؛ تکریم و دیدار با خانواده‌های شهدا را یک وظیفه دانست و گفت: خانواده‌های شهدا گنجینه معارف شهادت و سند انقلاب و از ارزش‌های جامعه اسلامی ما هستند.

بازدید کنندگان در این دیدار صمیمانه، ضمن شنیدن درد و دل‌های این خانواده‌ معظم شهید، از سال‌ها صبر، استقامت و نقش شهدا در پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی تجلیل کردند.

گفتنی است؛ برادر شهید قسمتی از وصیت روحانی شهید قدم علی رئیسی را قرائت کرد که در آن آمده است:

ای امت اسلام! اي ملت ايران! هرگز فريب منافقين و روشنفكران غرب زده و شرق زده را نخوريد و براي دفاع از اسلام و انسانيت و آزادي دريغ نورزيد كه (الاسلام يعلو و لايعلي عليه) و هميشه و در تمام موارد در صحنه حاضر باشيد تا كه هرگز توطئه‌های دشمن موفق نشده و هر روز بر پيروزيتان افزوده و شكست دشمن بيشتر و حتمی تر شود تا كه ان شاءالله خداوند بزرگ فرج امام زمان را نزديك فرموده و با ظهورش دنيا را پر از عدل و داد كند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار