خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه:

هنر شهید مطهری تبیین و تشریح معارف اسلامی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه با اشاره به ویژگی‌های شهید مطهری، گفت: هنر شهید مطهری تبیین و تشریح معارف اسلامی بود.
کد خبر: ۹۴۲۹۷۸۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه،حجت الاسلام جواد احمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه با تاکید بر آثار شگرف و ممتاز شهید مطهری گفت: وقتی آثار و کتب شهید مطهری را مطالعه کنیم  به طرز فکر بالا و رفیع این مجاهد و دانشمند معارف اسلامی پی خواهیم برد.

وی افزود: شهید مطهری از رهبران تفکر انقلاب اسلامی بود که همه عمر با برکت خود را صرف مبارزه با تفکرات انحرافی و احیای اسلام ناب محمدی و  تفکر انقلابی نمود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه با اشاره به خدمات موثر شهید مطهری به انقلاب اسلامی گفت: هنر شهید مطهری آسان کردن معارف اسلامی و عرضه آن به جامعه به خصوص جوانان بود.

حجت الاسلام جواد احمدی عنوان داشت: شهید مطهری قبل از  پیروزی انقلاب اسلامی، با تاسیس جامعه روحانیت مبارز، علیه صهیونیسم، مارکسیست ها، کمونیست ها و رژیم طاغوت به مبارزه  پرداخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه در پایان تصریح کرد: حوزه­ها و پایگاه­های مقاومت بسیج در هفته عقیدتی سیاسی با برنامه­ریزی مناسبی این هفته را گرامی دارند و آثار شهید مطهری را برای نسل جوان تبیین و تشریح نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار