از کارگران نمونه شهرستان خاش تجلیل بعمل امد

همایش تجلیل از کارگران نمونه بسیجی و ایثارگر با حضور امام جمعه شهرستان خاش برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۹۵۵۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاش، به مناسبت هفته کار وکارگر باحضور حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه ورییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان؛ مهندس صالحی فرماندار؛ مهندس نیکخواه مدیرعامل کارخانه سیمان خاش ؛ مسئولان دستگاه‌های اجرایی و کارگران در سالن اجتماعات فرهنگ وارشاد تجلیل بعمل امد.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه خاش در همایش تجلیل از کارگران بسیجی و ایثارگر شهرستان خاش با استناد به آیات قرآن کریم و روایات دینی گفت: توجه به پرداخت حقوق کارگران و کسب درآمد حلال از دستورات مهم دینی بوده و بر همین اساس کمک به تامین نیازها و معیشت این قشر زحمت کش جامعه دارای اهمیت است.

امام جمعه خاش بیان کرد: مردم قدردان تلاش های کارگران و افراد خدمتگذار و تلاشگران عرصه تولید هستند.

وی افزود: در مسیر تولید و اشتغال گرفتاری ها و مشقت های فراوانی وجود دارد، اما در نظام اسلامی و دولت مردمی و انقلابی حرکت های ارزشمندی برای حمایت از تولیدکنندگان آغاز شده و قابل تقدیر است.
امام جمعه خاش تاکید کرد: تامین خواسته سهام داران و بهره گرفتن از ظرفیت های نیروهای بومی و معادن و ایجاد کارخانه سیمان سفید از مطالبات به حق مردم منطقه است.

حجت الاسلام دهقان ادامه داد: توجه به آموزش افراد جهت ایجاد کسب و کار باید در اولویت باشد و افرادی که از دستگاهها و نهادهای مختلف تسهیلات دریافت می کنند، بایستی با بهره گیری از آموزش ها و مهارت آموزی بتوانند برای خود و افراد خانواده شان شغل و درآمد کسب کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار