خبرهای داغ:
از سوی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور:

تسلیت در پی درگذشت مادر شهیدان بزرگوار هاشم، حسن و حشمت الله رضوان مدنی

مادران شهدا، الگوی ایثار، مقاومت و ایستادگی هستند که در سایه ارادت خالصانه به خانواده عصمت و طهارت (ع) و با تاسی به سیره حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا(سلام الله علیها)فرزندان بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از اسلام و ارزش ها تقدیم ایران اسلامی کردند.
کد خبر: ۹۴۲۹۳۵۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-خبرگزاری بسیج ، مینا بیابانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور، درگذشت ام الشهدا بانوی مومنه حاجیه خانم ملک‌ناز قمری والده ارجمند شهیدان بزرگوار هاشم، حسن و حشمت الله رضوان مدنی را تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:

حقا که شجاعت شهید از مادر ایثارگری است که تربیت چنین فرزندی را به‌بهترین نحو و با معیارهای اسلامی و به‌نکویی انجام و به‌عهده داشته است. آری، مادران شهدا، الگوی ایثار، مقاومت و ایستادگی هستند که در سایه ارادت خالصانه به خانواده عصمت و طهارت (ع) و با تاسی به سیره حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا(سلام الله علیها)فرزندان بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از اسلام و ارزش ها تقدیم ایران اسلامی کردند.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو درجات و بر سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم. امید آنکه به فضل الهی در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوی گردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار