خبرهای داغ:

نشست هم اندیشی با حضور فرماندهان بسیجی گردان ۱۰۱حضرت امام حسین( علیه السلام ) برپاشد

همزمان با ماه مبارک رمضان نشست هم اندیشی با حضور فرماندهان بسیجی گردان ۱۰۱ حضرت امام حسین( علیه السلام )به همراه با روشنگری و بصیرت افزایی در جمع بسیجیان وپایوران این گردان صورت گرفت .
کد خبر: ۹۴۲۹۳۲۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر ۱۴ امام حسین ( علیه السلام ) همزمان با ماه مبارک رمضان نشست هم اندیشی با حضور فرماندهان بسیجی گردان ۱۰۱ حضرت امام حسین( علیه السلام )به همراه با روشنگری و بصیرت افزایی در جمع بسیجیان وپایوران این گردان صورت گرفت .

فرمانده گردان ۱۰۱ حضرت امام حسین( علیه لسلام ) گفت :در راستای مشارکت فرماندهان بسیجی در اجرای برنامه های گردان و استفاده هر چه بهتر از ظرفیت فکری و اعتقادی ایشان در خصوص اجرای هر چه بهتر برنامه ها این جلسه شکل گرفت که در ابتدا به منظور استفاده  هر چه بیشتر از فیوضات ماه مبارک رمضان جلسه با تلاوت قرآن توسط حاضرین شروع شد و در ادامه زمانی اختصاص به مسئله مهم جهاد تبیین، مسائل اعتقادی و در ادامه بصیرتی توسط یکی از اساتید مطرح گردید .

در ادامه پس از بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل و برنامه های گردان در سال ۱۴۰۱ ، همزمان با اذان مغرب ؛ همگی حاضرین نماز جماعت مغرب و عشا را به جماعت اقامه نمودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار