خبرهای داغ:
رییس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

روز قدس صف بندی بین جبهه حق و باطل است

حجت الاسلام شعبانعلی صالحی نسب در جمع مردم شهرستان خمینی شهر در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس یکی از تأثیر گذار ترین حرکت حضرت امام(ره) بعد از 6 ماه از پیروزی انقلاب اسلامی بود؛ در واقع روز قدس صف بندی بین جبهه حق و باطل است.
کد خبر: ۹۴۲۹۲۴۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛ حجت الاسلام شعبانعلی صالحی نسب رییس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع مردم شهرستان خمینی شهر در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس یکی از تأثیر گذار ترین حرکت حضرت امام(ره) بعد از 6 ماه از پیروزی انقلاب اسلامی بود. در واقع روز قدس صف بندی بین جبهه حق و باطل است؛ روز قدس نماد اتحاد مسلمانان است که شما مردم خمینی شهر این مراسم را امروز به خوبی انجام دادید.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با حمایت انگلیس پا به عرصه گذاشت و با کمک آمریکا پا برجا ماند؛ تشکیل امپراطوری نیل تا فرات، مقابله با وحدت و خیزش جهان اسلام، تسلط بر منابع انرژی و فسیلی، شکل دهی یک دولت غیر دینی و ضد دینی نژاد پرست و ایجاد پایگاه مهم مقابله با چین و شوروی از اهداف انگلیس در برپایی رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: ارکان سه گانه تصمیم گیری قدرت در شرایط فعلی در آمریکا صهیونیسم یهودی، نو محافظه کاران و صهیونسیم مسیحی است؛ صهیونیسم یهودی موثرترین گروه که در حکمیت نفوذ دارد و نو محافظه کاران مانند ریگان و بولتون و ترامپ و بوش که تفکر جنگ طلبانه دارند و عمدتاً جمهوری خواه هستند و هر سه گروه از مبانی و منابع صهیونیست ها حمایت می کنند.

صالحی نسب گفت: هدف آمریکا از حضور در منطقه غرب آسیا امنیت اسرائیل، تامین انرژی ارزان نفت و گاز و وجود 7 منطقه استراتژیک در این منطقه و تلاش برای مهار و جلوگیری از نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه و نهایتاً حذف عنصر مقاومت در منطقه است.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبیین کرد: راهبردهای جمهوری اسلامی در تغییر معادلات منطقه 2 راهبرد است؛ راهبرد تکیه بر عنصر مقاومت و راهبرد جهت دهی بیداری اسلامی به سمت اسلام ناب محمدی؛منطق مقاومت امری ممکن و واکنش طبیعی ملت آزاده و سرافزاز است و با مقاومت دشمن عقب نشینی می کند؛ هزینه های مقاومت از تسلیم کمتر است و با مقاومت پیشرفت های شگفت انگیزی برای ما بوجود امده است.

وی در ادامه گفت: گفتمان های سلفی تکفیری، شیعه انگلیسی و اسلام سکولار هر سه در خدمت استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است ولی راهبرد انقلاب اسلامی و مقاومت ترویج اسلام ناب محمدی است.

صالحی نسب گفت: دلایل شکست آمریکا در منطقه؛ نرسیدن به اهداف و عدم توفیق در سرنگونی دولت سوریه و تقویت اندیشه مقاومت و شکست فشار حداکثری دشمن و شکست محاسباتی نسبت به مدم انقلاب اسلامی ایران است.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان گفت: دشمن به دنبال ایجاد اختلال در دستگاه محاسباتی مردم و مسئولین است برای این که در این میدان نیز دشمن را شکست بدهیم باید اعتماد به خدا و وعده های او و بی اعتمادی به دشمن، تقوای اجتماعی و سیاسی و اقتصادی، توجه به عوامل معنوی در کنار عوامل مادی و توجه به تحلیل دشمنان از پیشرفت های انقلاب اسلامی داشته باشیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار