خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قزوین؛

روز قدس زمینه ساز سقوط مستکبران است

فرمانده انتظامی استان قزوین به مناسبت روز قدس در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: روز قدس یادگار بنیانگذار انقلاب و زمینه ساز سیلی بر مستکبران عالم است.
کد خبر: ۹۴۲۹۰۸۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵

قزوین_سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: روز قدس یادگار امام مستضعفان و دفاع از آرمان فلسطین و ملت های مظلوم منطقه است. غربی ها با تشکیل رژیم جعلی اسراییل به دنبال تسلط بر منابع انرژی و سلطه بر کشورهای منطقه بودند تا منافع نامشروع ابرقدرت ها را حفظ کنند.

وی تصریح کرد: روز قدس فریاد جبهه حق بر علیه باطل است و یک صف بندی جدیدی را امام امت بین ملت ها و دولت های نامشروع و دست نشانده به وجود آورد که تمام دنیای چپاولگران را به چالش کشید. آخرین جمعه ماه رمضان تمام ملت های آزاده دنیا با الهام از پیشوای خود امام مستضعفان، خشم خود را بر مستکبران عالم فریاد می زنند.

سردار ابراهیمی افزود: همان گونه که رهبر انقلاب فرمودند اسراییل و آمریکا رو به زوال هستند اما جبهه مقاومت و فلسطین با اقتدار به پیش می روند. بر هر فرد آزاده جهان واجب است که مظلومیت فلسطین غصب شده را فریاد بزنند و ایران اسلامی با رهبری قوی مردمانی اگاه و بصیر و نیروهای مسلح مقتدر در پیشبرد آرمانهای فلسطین نقش اساسی ایفا می کند.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان گفت: مسئله فلسطین مسئله اول جهان اسلام است. اسراییل تنها به فلسطین بسنده نمی کند بلکه نیل تا فرات خواسته اولیه ابرقدرت ها برای نابودی جغرافیای جهان اسلام است و پس از تثبیت گام اول نقشه خاورمیانه در مرحله بعدی تجزیه کشورها را مدنظر قرار می دهند تا اسراییل و غرب، قدرت برتر منطقه شوند و امنیت حوزه انرژی و اسراییل تا قرن های اینده تثبیت شود اما انقلاب اسلامی این تصمیم را به نابودی کشاند و امروز دیوار بلندی به دور خود کشیده و در حصر جبهه مقاومت قرار دارد.

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار