خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه فجر در اقشار:

دیوار‌های حائل حصار مرگ رژیم صهیونیستی خواهد شد

جانشین فرمانده سپاه فجر در اقشار در سخنرانی پایانی مراسم روز قدس در شهر جدید صدرا گفت: دیوار‌های حائل حصار مرگ رژیم صهیونیستی خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۲۸۸۷۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار امیر جاهدی امروز در آیین گرامیداشت روز قدس در شهر جدید صدرا با اشاره‌ای کوتاه به سه دوره انتقاضه مردم فلسطین اظهار داشت: انقلاب اسلامی روحی تازه در کالبد مستضعفین عالم، خاصه مردم فلسطین دمید و ثابت کرد تنها راه پیروزی نهایی مقاومت است.

وی گفت: انقلاب اسلامی ثابت کرد که نشستن پشت میز مذاکره و فریاد سازش سردادن با این غده سرطانی راه پیروزی و نجات نیست بلکه راه پیروزی، مقاومت و ایستادگی و حفظ وحدت بر مبنای سنت پیامبر(ص) و احکام نورانی قرآن است.

جانشین فرمانده سپاه فجر در اقشار با اشاره به شکست‌های پی‌درپی مستکبرین در عالم از جنگ‌های 33 روزه و 22 و 8 و 12 روزه سال گذشته و عملیات اخیر افزود: اینها نشانه‌ای از هم پاشیده شدن هیمنه پوشالی مستکبرین است و امروز اسرائیل از خانه عنکبوت سست‌تر است.

جاهدی تاکید کرد: پیام امام راحل ما امروز در گوشه گوشه عالم رخنه کرده و قطعا با تکیه بر وعده‌های الهی، حزب‌الله پیروز نهایی نبردها است و اقدامات سخیفی چون عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی شکست خواهد خورد.

وی در ادامه از حضور دشمن‌شکن مردم در این روز تاریخی تقدیر کرد و از تمامی مسئولان خواست با تمام توان برای گره‌گشایی از زندگی و معیشت مردم تلاش کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار