خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه فجر:

ولایتمداری، بصیرت و شجاعت شاخصه‌های اصلی شجره طیبه بسیج هستند

جانشین فرماندهی سپاه فجر در دیدار با جمعی از بسیجیان سپاه ثارالله (ع) گفت: ولایتمداری، بصیرت و شجاعت شاخصه‌های اصلی شجره طیبه بسیج هستند.
کد خبر: ۹۴۲۸۵۵۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار حسن عبدالله‌زاده در دیدار با جمعی از بسیجیان سپاه ثارالله (ع) با تاکید بر اینکه روحیه و تفکر بسیجی در هر عرصه‌ای که به‌کار گرفته شود موفقیت را در پی خواهد داشت اظهار داشت: امروز بسیج در حوزه‌های مختلف و در هر عرصه‌ای که نیاز کشور باشد آماده نقش‌آفرینی و یاری‌رسانی به مردم و مسئولان است.

وی خاطرنشان کرد: حضور بسیجیان در مناطق محروم و خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی بسیج به اقشار نیازمند جامعه، نقش‌آفرینی فعال بسیجیان در عرصه مقابله با بیماری کرونا و فرآیند واکسیناسیون، یاری رسانی به کادر درمان و برگزاری باشکوه رزمایش‌های کمک مومنانه نمونه‌هایی از عملکرد درخشان بسیج فارس در سطح کشور است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر با تاکید بر اهمیت احیای فرائض امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: امر به معروف و نهی از منکر از بافضیلت‌ترین اعمال در دین اسلام هستند که تداوم رشد، تعالی و سلامت جامعه اسلامی را تضمین می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه خواهد شد.

عبدالله‌زاده با بیان اینکه ولایتمداری، بصیرت و شجاعت شاخصه‌های اصلی شجره طیبه بسیج هستند گفت: امروز جوانان مومن و انقلابی در سراسر ایران اسلامی خالصانه و با روحیه بسیجی در عرصه‌های فرهنگی، علمی، محرومیت‌زدایی و دیگر عرصه‌ها در حال فعالیت هستند.

جانشین فرماندهی سپاه فجر افزود: ماه رمضان بهترین فرصت برای معنویت افزایی، اُنس با قرآن و معارف اهل بیت(علیهم السلام) و جوانان این فرصت عظیم معنوی را غنیمت بدانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار