برگزاری محفل انس با قرآن دهه آخر ماه مبارک رمضان در سپاه تبریز‎

تبریز-محفل انس با قرآن سپاه ویژه تبریز با حضور کارکنان و سربازان در محل حسینیه رزمندگان این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۸۴۷۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت در این محفل با تشریح میزان پیشرفت نظام جمهوری اسلامی از زمان دوران دفاع مقدس تاکنون گفت: در دوران دفاع مقدس تمام دنیا در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داشتند تا جایی که رزمندگان ما در عملیات های مختلف  از 43 کشور اسیر گرفته بودند.

باغبان با اشاره به نقش توکل در رزمندگان واطمینان خاطر قلبی حضرت امام خمینی(ره) از سرانجام جنگ، اضافه کرد: بنابه فرمایش حضرت امام خمینی (ره)، یک دزدی آمد و سنگی پرتاب کرد و این جوانان بودند که این دزد را از خانه بیرون کردند.

وی ادامه داد: استقامت و پایداری رزمندگان در مقابل ارتش تجهیز شده عراق باعث شد تا انقلاب اسلامی با کوله باری از تجربه در مقابل دشمنان داعشی با درایت و توکل سردار سلیمانی ایستادگی کرده وآنها را مجبور به شکست کند.

باغبان همنچنین توکل را مهم ترین مولفه پیروزی رزمندگان در مقابله با داعش برشمرد و افزود: سردار سلیمانی با توکل بر خدا و پیروی از ولی امر خود و با سازماندهی رزمندگان جبهه مقاومت از فاطمیون افغانستان تا زینبیون و حیدریون عراق توانست داعش را که با قدرت فراوان و حمایت های بی شمار نظام سلطه در سوریه و عراق پرچم زده و حتی برای دولت اسلامی خود اسکناس و  سکه توسط انگلیس چاپ وضرب کرده بود را به زانو درآورد.

وی در پایان بر ضرورت تداوم این مولفه در میان رزمندگان تاکید و بیان کرد: سردار سلیمانی با رشادت های خود و کشاندن ابرقدرتی به نام روسیه در جنگ روسیه به همگان ثابت کرد که با توکل و پیروی از ولی امرخود می توان به قله های فتح و پیروزی و آزادسازی نهایی قدس دست یافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار