خبرهای داغ:
سپاه ناحیه نطنز:

روز قدس نماد رویارویی حق در برابر باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج‌ دیده فلسطین است

:سپاه ناحیه نظنز با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس تصریح کرده است: روز قدس نماد رویارویی حق در برابر باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج‌ دیده فلسطین است.
کد خبر: ۹۴۲۸۴۵۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، سپاه ناحیه نظنز به مناسبت روز قدس ، با گرامی‌داشتن این روز پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم: «وَ مَنْ سَمِعَ رَجُلًا یُنَادِی یَا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ.

هر کسی فریاد و استغاثه انسانی را بشنود که مسلمانان را به یاری وکمک می‌طلبد و به یاری او نرود، مسلمان نیست.»

روز جهانی قدس یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نماد رویارویی حق در برابر باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج‌ دیده فلسطین است.  با وجود گذشت ۴۳ سال از نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) ؛مسأله قدس شریف و فلسطین همچنان به عنوان  اولویت نخست جهان اسلام مطرح است. حضور در راهپیمایی بزرگ این روز تجلی بارز وحدت و انسجام امت اسلامی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و مبارزه با اشغالگری غاصبان صهیونیست و حامیان آن‌ها به خصوص آمریکای جنایتکار است و بار دیگر نقشه شوم مستکبران را نقش بر آب خواهد کرد.

سپاه ناحیه نطنز ضمن دعوت از آحاد مردم شریف و ولایتمدار

 برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، اعلام می‌دارد که حضور هر مسلمان و انقلابی دغدغه‌مند در این راهپیمایی، عمل به وصیت امام و شهدا و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم است تا به یاری حق تعالی همگی شاهد یکی از پرصلابت‌ترین و باشکوه‌ترین اجتماعات مردمی در دفاع از قدس شریف و مبارزه با اسراییل غاصب باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار