خبرهای داغ:
مسئول بسیج کارگری سپاه نینوا:

کارگران در عرصه جنگ اقتصادی نقش بی بدیل و ارزشمندی را عهده دار هستند

سرهنگ رجبی گفت: قشر کارگر همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس نقش ارزشمندی را در پاسداری از کیان این مرز و بوم ایفا کردند، در عرصه جنگ اقتصادی نقش بی بدیل و ارزشمندی را عهده دار هستند
کد خبر: ۹۴۲۸۰۹۰
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

کارگران در عرصه جنگ اقتصادی نقش بی بدیل و ارزشمندی را عهده دار هستند

سرهنگ پاسدار رجبی مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه نینوا در گفتگو با خبرگزاری بسیج ضمن تبریک هفته کار و کارگر با اشاره به پیام مقام معظم رهبری گفت: قشر کارگر همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس نقش ارزشمندی را در پاسداری از کیان این مرز و بوم ایفا کرد در عرصه ی جنگ اقتصادی امروز که استکبار جهانی با تمام توان بر ایران اسلامی اعمال کرد نقشی بی بدیل و پر اهمیت را بر عهده دارند. از این رو بر ماست که ایامی که منتسب به هفته ی کار و کارگر هست را گرامی بداریم.

وی افزود: بسیج کارگران و کارخانجات سپاه نینوا براساس ماموریت در تلاش است با افزایش اخوت کارفرما و کارگر در محیط تولید راه را برای افزایش بهره وری کاهش موانع و مشکلات این عرصه گام بردارد و با بسیج ظرفیت های حوزه ی تولید به تحقق فرمان ولی امر مسلمین در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین جامه ی عمل بپوشاند.

رجبی اظهار داشت:این سازمان در این هفته برنامه های متنوعی برنامه ریزی نموده و در حال اجرا است. که از جمله آن عطر افشانی مزار شهدای، حضور و سرکشی از واحدهای تولیدی و کارگران، کمک مومنانه و توزیع بسته های معیشتی، یادواره ی استانی شهدای کارگر،  شیفت ایثار، تجلیل از کارگران و فعالین تولید، دیدار خانواده س شهداء، مسابقات ورزشی و برنامه های فرهنگی مختلف از جمله اقدامات این سازمان در استان و ۱۴ شهرستان می باشد.

مسئول بسیج کارگری سپاه نینوا عنوان کرد: در سال ۱۴۰۱ براساس سند اعتلای بسیج این سازمان با ماموریت های تخصصی طرح رونق و رفع موانع تولید شهید کریمی وطرح ترویج فرهنگ مصرف و حمایت از تولیدات داخل شهید برونسی ماموریت اجرا خواهد کرد.

وی در پایان با بیان فعالیتهای بسیج کارگری گفت: سازماندهی بسیجیان در ماموریتهای محوله اعم از فراخوانی گردانهای بیت المقدس کارگری، دفاع از مقر، گروههای جهادی تخصصی سفیران تولید، کارامدان و تولید یاران ایفای نقش خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها