امام جمعه ایلام:

فرهنگیان پیشگامان عرصه جهاد تبیین هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، فرهنگیان را پیشگامان عرصه جهاد تبیین در کشور عنوان کرد و گفت: خداوند فرصتی کم نظیر را در اختیار فرهنگیان قرار داده که باید از این فرصت به نحوه احسن استفاده کنند.
کد خبر: ۹۴۲۷۹۹۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در ادامه سلسله نشست های گفتمانی" چراغ راه" با حضور مدیرکل آموزش و پرورش ایلام و جمعی فرهنگیان، اظهار داشت: فرهنگیان ادامه دهنده راه انبیا الهی هستند و این قشر زحمتکش وظیفه تربیت آینده سازان کشور را برعهده دارند.

وی افزود: هدف دشمن برای تحقق اهداف خود، در اختیار گرفتن افکار ماست که نمونه آن کم رغبت بودن و ناامیدی جوانان از انقلاب است که خوشبختانه دشمن در این راستا ناکام شده است.

امام جمعه ایلام ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران برای تبیین دین اسلام شکل گرفت و هدف اصلی انقلاب اسلامی و تبیین انقلاب این بود که مردم با احکام الهی بیشتر آشنا شوند.

کریمی تبار با اشاره به نزول قرآن برای هدایت انسان ها گفت: قرآن کتاب تبیین است و وظیفه پیامبر (ص) نیز تبیین بود.

وی با اشاره به وقوع انقلاب اسلامی با حمایت آحاد مردم کشور یادآور شد: شکل گیری انقلاب ایران تحولی عظیم در تاریخ معاصر بود و هیچ نظریه پردازی پیش بینی نکرد که انقلاب با محوریت دین اسلام و تشیع شکل بگیرد.

امام جمعه ایلام با یادآوری هزینه های هنگفت آمریکا در منطقه خلیج فارس، گفت: جبهه استکبار و در راس آنان آمریکا هشت تریلیون دلار در منطقه هزینه کردند تا ایران را ساقط کنند که با تدبیر مقام معظم رهبری و همراهی مردم ناکام شدند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به جهاد تبیین برای همه گروه و اقشار کشور، افزود: جهاد تبیین یک فریضه فوری، قطعی و واجب است و همه ما وظیفه داریم برای تحقق فرمایش رهبری این مهم در جامعه نهادینه کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار