خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ممسنی:

سپاه عمود خیمه انقلاب و خار چشم دشمنان داخلی و خارجی است

در سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ممسنی در جمع نمازگزاران نماز جمعه شهرستان ممسنی به ایراد سخنرانی پرداخت.
کد خبر: ۹۴۲۷۳۸۲
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ممسنی در جمع نمازگزاران نماز جمعه شهرستان ممسنی بعنوان سخنران پیش از خطبه ها به ایراد سخنرانی پرداخت.
حجت الاسلام الهی بیان داشت:دوم اردیبهشت ماه،سالروز تشکیل عمود خیمه انقلاب اسلامی به دست پیر جماران است.
وی تصریح کرد:70روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نهاد مقدسی به فرمان امام راحل(ره)شکل گرفت به اسم سپاه پاسداران،با رسالتی فراگیر و همه جانبه که مایه عزت ،شرف کشور و انقلاب و خار چشم دشمنان داخلی و خارجی شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ممسنی افزود:آن روزی که امام (ره) تشکیل این نهاد مقدس را پیش بینی کردند شاید این آینده را به عینه می دید که چنین نهادی در آینده چقدر کارساز خواهد بود و نقشه های دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی را خنثی خواهد کرد و باعث پایداری و دوام کشور و انقلاب خواهد شد.
وی ادامه داد:در سالروز تشکیل این عمود انقلاب دو مبحث را بیان خواهم کرد؛مبحث اول چرائی تخریب سپاه از سوی دشمنان داخلی و خارجی است که این دشمنی را باید به خدمات سپاه پاسداران به مردم و کشور از ابتدای انقلاب تاکنون جستجو کرد.که تمامی نقشه ها و طرح های شوم دشمنان، برای براندازی این انقلاب را خنثی کرده است.مبحث دوم اهم فعالیت ها و خدمات سپاه پاسداران به کشور و انقلاب است.که باید ابتدا به کارکردهای سپاه توجه کرد ازجمله: پرورش و تربیت نیروی انسانی دلسوز و کارآمد جهت خدمت به مردم،پشتیبانی از دستاورد های انقلاب اسلامی ،ایجاد بازدارندگی دفاعی کشور در مقابل تهدیدات دشمنان منطقه ای و بین المللی، و دهها کارکرد دیگر سپاه پاسداران.
الهی ادامه داد:از طرفی دیگر سپاه بازوی اصلی صدور انقلاب به دنیاست.امروز صدای انقلاب و آرمان های انقلاب از گوشه کنار دنیا و در کشور های مظلوم به گوش می رسد و اینها همه به برکت وجود نهاد سپاه و عملکرد سپاه ست.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ممسنی،ایجاد امنیت پایدار بر پایه توانمندی بومی،بومی سازی امکانات دفاعی در کشور،شکست طرح های استکباری در منطقه و در دنیا،ناکارآمد سازی تحریم ها و فشار حداکثری استکبار جهانی را گوشه ای از افتخارات سپاه پاسداران دانست.
وی در پایان،مقابله با حرکت های تجزیه طلبانه در کشور از ابتدای انقلاب تا کنون،دفاع جانانه از کشور در جنگ تحمیلی،حفاظت از شخصیت ها در مقابل ترورهای منافقین کوردل،امنیت پروازها و مقالات با هواپیما ربائی ها،مبارزه با گروهک های ضد انقلاب و برانداز،خنثی کردن توطئه و فتنه ،فتنه گران در سال های 78 و88،فعالیت و مبارزه با جنگ های سخت ،نیمه سخت ،جنگ نرم و ترکیبی دشمنان،کمک رسانی به مردم در بلاهای طبیعی،کمک به اجرا و اتمام طرح های اقتصادی در کشور و همکاری در حوزه سلامت و مقابله با ویروس کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی و دهها طرح دیگر را از مهمترین فعالیت های سپاه در کشور دانست.
در این اجتماع پایوران رسمی و وظیفه،گروه عظیمی از بازنشتگان سپاه با لباس سبز پاسداری در کنار دیگر نمازگزان حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار