خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه:

سپاه حاصل تفکر الهی و هوشمندانه امام راحل در حفظ ارزش ها است

سخنرانی سرهنگ مجیری در پیش از خطبه های نماز جمعه شاهین شهر
کد خبر: ۹۴۲۷۲۵۴
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر،سرهنگ مجیری فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شاهین شهر به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران در جمع نمازگزاران گفت: در دوم اردیبهشت سال 1358 حضرت امام خمینی رحمه الله علیه با فرمان تاریخی خود مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران روزی مهم و سرنوشت ساز را برای انقلاب اسلامی رقم زدند. که حاصل تفکر الهی و هوشمندانه امام راحل در حفظ ارزش ها است.

وی ادامه داد:نیروی عظیم مردمی در قالب سازمان سپاه پاسداران تاسیس شد تا از انقلاب و دستاوردهای آن حراست و پاسداری کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه با تاکید بر قدرت روز افزون سپاه در تمامی عرصه ها گفت: بعد از گذشت 43 سال از تشکیل سپاه،اقتدار و شکوه سپاه به همه دنیا نشان داده شده و سپاه علاوه بر عرصه نظامی در عرصه های مختلف  از جمله امنیتی،فرهنگی،اجتماعی،خدمت رسانی،بهداشت و درمان،گروه های جهادی،علمی و فناوری خوش درخشیده است.

وی افزود:انقلاب اسلامی یک انقلاب زنده،پیش رو و در حال حرکت و پیشرفت است و همین امر باعث شده که خاری در چشم دشمنان باشد و لذا انقلاب همیشه مورد تهدید دشمنان قرار دارد؛بنابراین وظیفه نه تنها سپاه بلکه همه مردم است که از انقلاب خود حفاظت و حراست کنند.

سرهنگ حمید رضا مجیری با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) گفت:سپاه در عرصه های دفاع مسلحانه،دفاع فرا مرزی و ساماندهی نیروی عظیم مردمی بسیج توانست رشادت های بی شماری را به نمایش بگذارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه در پایان خاطر نشان کرد:از گروه ها و اقشار مختلف مردم دعوت می کنم برای حفاظت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی نقش آفرین باشند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها