استاندار مرکزی تاکید کرد:

بهره گیری از ظرفیت نیروهای جهادی در جهت توسعه اشتغال زایی و توانمندسازی زندانیان

دکتر مخلص الائمه در جریان بازدید از زندان مرکزی و اقدامات قرارگاه جهادی شهید لاجوردی، گفت: اشتغال آفرینی اولویت برنامه های زندان با بهره گیری از ظرفیت نیروهای جهادی باشد.
کد خبر: ۹۴۲۷۲۳۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در جریان بازدید از زندان مرکزی و اقدامات قرارگاه جهادی شهید لاجوردی، گفت: اشتغال آفرینی اولویت برنامه های زندان با بهره گیری از ظرفیت نیروهای جهادی باشد.

وی اظهار کرد: توسعه مسئله اشتغال در زندان‌های استان مرکزی بیش از گذشته از برنامه‌های اولویت دار استان است.

مخلص الائمه ادامه داد: زندان‌های استان مرکزی به جز تراکم زندانیان که مشکل سراسری در کشور است و رفع این مشکل در دستور کار قرار دارد از وضعیت مناسبی برخوردار هستند.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: در این دیدار با مسئولان ارشد استان مرکزی در خصوص رفع برخی مسائل و مشکلات از طریق منابع استان و نزدیکتر شدن هرچه بیشتر شرایط به شرایط استاندارد بحث و گفت و گو شد.

وی ادامه داد: ریاست کل دادگستری استان مرکزی دستور دادند به مناسبت  لیالی شریف قدر مساعدات لازم برای مرخصی تعداد قابل توجهی از زندان و استان انجام شده و آن دسته از زندانیان که قرار آنها به غیر از قرار بازداشت است تسهیلات و مساعدت لازم با آنان انجام شود تا بتوانند به قرار غیر از بازداشت قرار گیرند.

استاندار مرکزی با یادآوری حفظ قرآن کریم توسط برخی از زندانیان زندان مرکزی اراک خاطرنشان کرد: اقدامات مفصلی در این حوزه انجام شده و امید است روزی این استان به استان بدون زندانی تبدیل شود و جرایمی در استان نباشد که مجازات حبس را به همراه داشته‌ باشد.

مخلص الائمه گفت: با توجه به ظرفیت‌های فراوانی که قوه قضائیه در سال‌های اخیر ایجاد کرده، امید است با استفاده از این ظرفیت‌ها موجبات آزادی زندانیان در چارچوب قانون و مقررات فراهم و تعداد زندانیان کاهش یافته و تمام جوانان و مردان در خدمت جامعه قرار گیرند.

گفتنی است در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان استاندار مرکزی در معیت رییس کل دادگستری، دادستان مرکز استان، مدیرکل سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی، رئیس بسیج سازندگی استان‌ و برخی جهادگران قرارگاه جهادی شهید لاجوردی در زندان مرکزی و در کنار زندانیان افطار نمودند.

در این دیدار از اقدامات و فعالیت‌های مختلف در حوزه کار آفرینی، اشتغال زایی و وضعیت و کیفیت نگهداری زندانیان در زندان مرکزی اراک بازدید شد و نقاشی برتر مسابقات نقاشی چهره سردار دلها که توسط قرارگاه جهادی شهید لاجوردی  در زندان اراک برگزار شده بود، به استاندار مرکزی اهدا گردید.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها