فرمانده سپاه میانه:

ایمان به شعار سال، اولین گام در جهت تحقق آن است

تبریز- فرمانده سپاه میانه در کارگاه تبیین شعار سال در جمع مسئولین ادارات گفت: ایمان به شعار سال، اولین گام در جهت تحقق آن است.
کد خبر: ۹۴۲۶۹۹۸
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمّدی لازمه تحقق شعار سال را نگاه استراتژیک و کاربردی به آن دانست و متذکر شد: ولایت فقیه قطب نمای انقلاب است و کلام او چراغ راه هدایت و سعادت ماست و هر چقدر ملت در مسیر ترسیمی رهبری حرکت کند، به همان اندازه توفیقات بهره مندی از جامعه ای ایده آل و آرمانی بیشتر خواهد شد.
وی با اشاره به مشکلات موجود در کشور و راه های برون رفت از آن، اظهار داشت: بیشتر افراد جامعه، مشکلات موجود را درک می کنند ولی در مسیر انتخابی برای رفع آن دچار اشتباه می شوند و رهبری با منویاتش می خواهد ما را از پرداختن به مسایل کذایی و کم اهمیت به سمت مسایل اساسی و مفید فایده سوق دهد.
فرمانده سپاه میانه با خطاب قرار دادن مسئولین ادارات، رسالت عظیم آنان در تحقق شعار سال و تلاش در رفع گرانی، بیکاری، رکود و دیگر مشکلات مردم را یادآور شد و افزود: تجربیات گذشته حاکی از آن است که هر چه ما دراستفاده از ظرفیت های موجود و عمل به فرمایشات رهبری کوتاهی کرده ایم به همان اندازه مشکلات بیشتری دامن گیرمان شده است.
محمدی با اظهار خرسندی از وجود ارکان اصلی تولید دانش بنیان، ظرفیت ها، خلاقیت ها و کارآفرینی های لازم در کشور برای تحقق شعار سال، تصریح کرد: برای خروج از وابستگی به نفت و اقتصاد تک محصولی و به دنبال آن شکوفایی کشور در عرصه های مختلف، بستر کافی و لازم فراهم است فقط کافی است اراده ها بر استفاده از این ظرفیت ها مصمم تر گردد.
کارگاه تبیین و عملیاتی کردن شعار سال با شرکت مسئولین ادارات شهرستان در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار