خبرهای داغ:
معاون وظیفه عمومی استان قزوین

فراخوان اعزام مشمولان در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱

معاون وظیفه عمومی استان قزوین از فراخوان اعزام مشمولان در اردیبهشت ماه سال 1401 خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۶۵۷۵
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

قزوین_ سرهنگ امید همتی مجد در گفتگو با خبرنگار بسیج در تشریح این خبر اظهار کرد: تمامی مشمولان فارغ التحصيل دانشگاهي، ديپلم و زيرديپلم که داراي برگه آماده به خدمت ارديبشهت ماه در سال جاري هستند،مي‌بايست راس ساعت 0700 صبح روز پنجشنبه مورخه اول اردیبهشت ماه سال 1401 به آدرس (قزوین، میدان 22 بهمن، ابتدای بلوار میرزاکوچک خان، کوچه سرباز، معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین)که در برگ معرفي نامه مشمولان اعلام شده ، حضور يابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

وی افزود: با توجه به عدم ارسال پستي برگه آماده به خدمت و اينکه برگه معرفي نامه مشمولان به مراکزآموزشي از طريق دفاترخدمات الکترونيک انتظامي( پليس+10) صادر مي شود، آن دسته از مشمولاني که تا کنون به هردليل موفق به دريافت برگه معرفي نامه مشمولان به مراکزآموزش نيروهاي مسلح نشده اند براي دريافت معرفي نامه مي توانند به يکي از دفاتر مذکور مراجعه کنند.

سرهنگ همتی مجد ادامه داد: اعزام مشمولان در تاريخ مذکور براساس طرح فاصله گذاري و انجام تمامی تمهيدات بهداشتي و غربالگري در بدو ورود مشمولان به وظيفه عمومي استان و مراکز آموزش انجام مي شود و در صورت مشاهده مشمول داراي علائم و مشکوک به بيماري از اعزام وي خودداري مي شود.

وی اضافه کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده، غيبت محسوب شده و برابر ماده 58 قانون خدمت وظيفه عمومي، محروميت هاي اجتماعي را براي آنان در برخواهد داشت.

این مسئول انتظامی بیان داشت: تمامي مشمولان مي بايست اوراق مربوط به اعزام به خدمت از قبيل برگه آماده به خدمت، برگه واکسيناسيون(مننژيت و کرونا)، وبرگه معرفي نامه مشمولان به مراکزآموزش نيروهاي مسلح وساير مدارک مورد نياز از روگرفت شناسنامه، کارت ملي، مدارک تاهل، ايثارگري پدر و ... را درهنگام مراجعه و اعزام به خدمت همراه داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: متقاضيان در صورت نياز به اطلاعات بيشتر مي توانند از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان به نشاني www.vazifeh.police.ir سامانه تلفن گويا به شماره 096480 و يا کانال سازمان در پيام رسان سروش به نشاني sarbazvazifeh@ از آخرين اخبار مطلع شوند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار