خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان:

یاد خدا بهترین راهکار ایجاد آرامش در زندگی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در مراسم ضیافت افطاری سربازان وظيفه سپاه استان گفت:یاد خدا بهترین راهکار ایجاد آرامش در زندگی انسان است.
کد خبر: ۹۴۲۶۴۴۰
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱

یاد خدا بهترین راهکار ایجاد آرامش در زندگی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سيد محسن حسيني ديباجي مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه استان سمنان در مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در جمع سربازان سپاه استان سمنان گفت:
اهل دنیا بدنبال آرامش هستند اما این آرامش را پیدا نمی کند و براساس آیات قرآن کریم تنها راه دست یابی به آرامش ، یاد خداست .
حجت لاسلام حسینی افزود:از اسمای الهی رب است و خداوند برای این که بندگانش رشد پیدا کنند برنامه تربیتی دارد و ماه مبارک رمضان و روزه داری در این ماه یک برنامه تربیتی است.
وی تصریح کرد:خدا بندگانش را تشویق می کند و پاداش می دهد و یکی از این پاداش ها ،در افطار است که انسان در این زمان است که می تواند حاجات خود را با انس با خداوند متعال برآورده کند .
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان با اشاره به اهمیت توجه به یاد خدا ابراز داشت:اگر بخواهیم رشد کنیم باید به سمت خدا برویم و اگر قدرت بخواهیم باید به سمت خدا حرکت کنیم،رزق در پیشگاه خدواند متعال است و برای رسیدن به عزت باید رو به درگاه الهی داشته باشیم .
وی افزود:برای رفع مشکلات و گرفتاری ها بهترین رفع کننده مشکلات،خدواند متعال است و اگر خواست خداوند نباشد هیچ مشکل و گرفتاری رفع نخواهد شد.
حجت‌الاسلام حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان خاطر نشان کرد:اگر انسان ها سعادت و خوشبختی و عاقبت به خیری می خواهند باید رابطه خود را با خدا اصلاح کنند.

گفتنی است برنامه جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع)با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان و جمعی از سربازان وظیفه ستاد سپاه استان در رستوران لاله برگزار شد که اقامه  نماز جماعت و ضیافت افطاری از جمله برنامه های اين مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها