خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان:

ایران اسلامی الگویی بی بدیل برای آزادگان جهان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در مصاحبه باخبرنگارخبرگزاری بسیج گفت:دشمنان در تلاش هستند تا افتخارات انقلاب را تحریف کنند و درک و شناخت جوانان ما را با تحریف واقعیت ها نشانه رفته اند زیرا که امروز امت ایران اسلامی بعنوان الگویی بی بدیل برای آزادگان جهان است.
کد خبر: ۹۴۲۴۷۸۸
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سيد محسن حسيني ديباجي مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه استان سمنان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان گفت:خداوند متعال ماه رمضان را میدان مسابقه ای برای بندگان قرار داد و ماه مبارک رمضان ماه با برکتی است که اگر مسلمانان عظمت این ماه را بدانند با معرفت و شناخت بیشتری این ماه را گرامی می دارند.

وی افزود:انسان باید با روزه گرفتن ، انس با قرآن کریم و ادعیه و همچنین توجه به سحر های این ماه مبارک آداب این ضیافت الهی را به جا آورد و در شب های قدر که نقطه عظمت این ماه است توشه معنوی خود را پربار نماید.
حجت الاسلام حسینی دیباجی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب افزود:سال ۱۴۰۱که توسط رهبر معظم انقلاب بعنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی نامگذاری شده است نشانه اهمیت تحقق این شعار در جهت حرکت به سمت انسجام بخشی به بیانیه گام دوم انقلاب است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به جنگ شناختی امروز تصریح کرد:دشمنان در تلاش هستند تا افتخارات انقلاب را تحریف کنند و درک و شناخت جوانان ما را با تحریف واقعیت ها نشانه رفته اند زیرا که امروز امت ایران اسلامی بعنوان الگویی بی بدیل برای آزادگان جهان است.
حجت الاسلام حسینی دیباجی خاطر نشان کرد:رهبر معظم انقلاب در بیانات متعددی جوانان را به مطالعه تاریخ توصیه کرده است زیرا مطالعه تاریخ از جمله الزامات راهبردی در مقابله با جریان تحریف است.
وی اظهار داشت:در بحث جهاد تبیین دو نکته ی مهم و اساسی ضرورت دارد که اول شناخت فتنه و دوم جسارت مقابله با این فتنه هاست و در جنگ شناختی و ترکیبی باید در مقابل این هجمه سخت ،با طراحی دفاع ترکیبی از این برهه حساس با موفقیت عبور کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار