خبرهای داغ:
استاندار اصفهان:

استقلال؛ از مهمترین ویژگی‌های ارتش امروز ایران اسلامی است

استاندار اصفهان گفت: ارتش امروز ایران اسلامی ارتش مستقلی است که برای اداره خود نیازی به ایادی شرق و غرب ندارد.
کد خبر: ۹۴۲۶۴۱۹
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید رضا مرتضوی روز دوشنبه در مراسم روز ارتش در اصفهان افزود: ارتش جنود خداست و امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی ناشی از مجاهدت ارتش، سپاه و سایر نیروهای مسلح است.

وی ادامه داد: لشکریان خدا اعتباری است که شاخصه‌های ویژه‌ای از جمله تبعیت از ولی فقیه، آمادگی برای اقامه عدل، معنویت گرایی، استقلال، رویکرد فرماندهی دوری از خشونت و فساد دارد.
استاندار اصفهان تصریح کرد: امروز فرماندهی ارتش و همه نیروهای مسلح با نایب ولی عصر (عج) است و ارتش برای حاکمیت الله و اقامه عدل و داد تلاش می‌کند و خود را برای سربازی حضرت ولی عصر (عج) آماده می‌کند.
وی با بیان اینکه ارتش منظومه‌ای از ارزش‌های اخلاقی را در خود جمع کرده است، افزود: وجود فرماندهان بزرگی که ارتش تقدیم راه انقلاب کرده گواه این مدعاست.
مرتضوی خاطر نشان کرد: تواضع، فروتنی، دوری از نام و نشان، آمادگی برای فداکاری از ویژگی‌های ارتش است که نمود آن در حضور ارتش در عرصه‌های ایثار و شهادت و تقدیم ۴۸ هزار شهید و ۲۰۰هزار جانباز مشهود است.
وی اضافه کرد: حضور ارتش برای کمک رسانی در حوادث طبیعی از قبیل در زلزله‌، سیل‌ا و مقابله با کرونا باعث شد که مردم به واسطه چنین ارتشی احساس آرامش و اطمینان کنند و  این موضوع نشان می‌دهد که ارتش در بزنگاه‌ها قابل تکیه است و مصداق شعار ارتش فدای ملت است که در طول تاریخ مصادیق بسیاری دارد.
استاندار اصفهان با اشاره به بهنگام بودن دانش محصولات دفاعی در ارتش و سایر نیروهای مسلح، گفت: ارتقای ساخت و نوآوری و پیشرفت نظامی، توانمندسازی به لحاظ ظرفیت‌های نظامی از دیگر ویژگی‌های ارتشی است که مصداق جنود الله است‌.
وی تاکید کرد: رویکرد فرماندهی امروز ارتش بر خلاف ارتش‌های دیگر جهان که حرکت آنها تجلی خشونت و فساد است، رویکرد تقویت و ارتقای معنویت نیروها و روحیه سراسر تواضع  و فروتنی است.
همچنین ارشد ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری در این مراسم گفت: بی شک اعتلای امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و ایثارگران و صبر خانواده ایشان است.
امیر سرتیپ دوم ستاد سیاوش میهن‌دوست افزود: ۲۹ فروردین یادآور نظامیانی است که جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند تا از میان ایران اسلامی دفاع کنند.
 در مراسم  روز ارتش جمهوری اسلامی در اصفهان یگان‌های نمونه موتوری و خودرویی نیروهای مسلح از مقابل گلستان شهدای این منطقه رژه رفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار