خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه در دیدار با فرمانده تیپ پ.م میانه:

ارتشیان بازوان توانمند نظام و انقلاب هستند

تبریز- فرمانده سپاه میانه در دیدار با فرمانده تیپ پ.م میانه با اشاره به اینکه نیروهای ارتشی از ابتدای انقلاب تا کنون، لحظه ای از خدمت به نظام و انقلاب غفلت نکرده اند، گفت: ارتشیان بازوان توانمند نظام و انقلاب هستند.
کد خبر: ۹۴۲۶۳۸۶
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمّدی ضمن تبریک روز ارتش امثال شهید صیاد شیرازی و شهید قرنی ها را الگوی عملی یک ارتشی معنوی ولایتمدار و نمونه ای رشد یافته و مطهر برای الگوگیری بسیجیان و آحاد ملت، توصیف کرد و اظهار داشت: ارتش از لحظه فرار شاه همواره در حوادث مختلف و جنگ تحمیلی جزو اولین ها در کنار مردم و بسیجیان برای خدمت بی منت به مردم حاضر بوده است و بر این افتخار به خود می بالد.

   وی با اشاره به تلاش دشمن برای اختلاف افکنی در بین نیروهای مسلح و حذف ارتش، بینش عمیق و بنیادین امامین انقلاب و بصیرت نیروهای مسلح در سایه ولایت را مانعی بزرگ و سدی محکم در برابر این توطئه دانست و اظهار داشت: امروز وحدت و یکدلی نیروهای مسلح آن ها را به یدی واحد و قدرتی مستحکم تبدیل کرده و دشمن را نه تنها فرسنگ ها از مرزهایمان دور ساخته بلکه فکر تجاوز نظامی را هم از ذهن آن ها دور ساخته است.

   محمدی روحیه شهادت طلبی، بسیجی و جهادی را مهم ترین شاخصه های نیروهای ارتشی عنوان کرد و افزود: امروز کارآمدی و افتخارآفرینی این نیروهای ارزشی و ولایتمدار بر کسی پوشیده نیست.

   به مناسبت گرامیداشت روز ارتش، فرمانده، مسئول نمایندگی ولی فقیه و جمعی از کارکنان سپاه میانه با فرمانده تیپ پ.م میانه دیدار کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار