برگزاری محفل انس با قرآن کریم در زاهدان

محقل انس با قرآن کریم با همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان در سپاه فرودگاه سیستان و بلوچستان با حضور قاریان ممتاز و برجسته استانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۶۱۸۳
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، محفل نورانی انس با قرآن کریم همزمان با روز ولادت امام حسن مجتبی(ع)  با همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان در  نمازخانه سپاه فرودگاه سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) و بهره مندی جوانان از شب‌های قدر و گرامیداشت یاد و نام شهدا گفت: برپایی محافل قرآنی در سبک زندگی ما آثار و برکات بسیاری دارد.

وی با اشاره به این مطلب که قرآن  غریب است و مهجور مانده است، ادامه داد: ما قرآن را قرائت می کنیم ولی آیات نورانی این کتاب الهی در زندگی ما رسوخ نکرده است.

حجت الاسلام اکبر پور تصریح کرد: قرآن کتاب زندگی است، زندگی ما باید بر اساس کتاب الهی باشد لذا نباید
در سایه قرآن خلاف قرآن عمل کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به این مطلب که  قرآن را شب قدر بالای سر نگه میداریم که تفکر ما قرآنی شود، اظهار داشت: قرآن باید برنامه، درس، زندگی و کتاب حیات بخش ما باشد، از ندای قرآن باید به فکر حیات جاوید زندگی باشیم چرا که قرآن راه روشن و سعادتمند برای ما است و به ما درس زندگی می آموزد.

ارسال نظرات