مدیر بازارچه های مرزی استان:

احیا ۲۰ هزار شغل در استان

مدیر بازارچه های مرزی استان گفت: با واردات دام زنده توسط پیله وران استان،زمینه اشتغال بیش از بیست هزار نفر از بومیان به ویژه ساکنین نواحی مرزی استان فراهم شد.
کد خبر: ۹۴۲۶۱۸۱
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان؛ مبین علی میر مدیر بازارچه های استان گفت: با پیگیری های استاندار و سازمان جهاد کشاورزی استان،قرارداد بین واردکنندگان(پیله وران)و خریداران از جمله شرکت پشتیبانی امور دام منعقد شد و مقرر شد‌ روزانه ۱۵۰ الی ۲۰۰ لاشه و استحصال ۴۰ الی ۵۰ تن گوشت گرم گوساله از دام های وارداتی استان به مرکز کشور ارسال گردد.

وی افزود: مقرر شده علاوه بر این از یک ماه آینده گوشت قرمز با بسته بندی در ابعاد ۳ تیکه و ۵ تیکه از استان به مقصد مرکز کشور ارسال گردد.

میر عنوان کرد:اولین محموله گوشت قرمز در سالجاری با نرخ توافقی هر کیلوگرم ۱۲۰ هزارتومان در حضور مقامات مرتبط استان در روز جمعه مورخ ۲۶ فروردین بمنظور مشارکت در تنظیم بازار کشور و تامین بخش قابل ملاحظه ای از نیازمندیهای کشور از زاهدان به تهران بارگیری شد.

وی تصریح کرد: این امر نشانگر توان اجرایی و نقش آفرینی موثر و مثبت استان در تامین بخشی اثرگذار از نیازمندیهای گوشت قرمز مصرفی کشور می باشد.
مدیر بازارچه ها گفت: همچنین با واردات دام زنده توسط پیله وران استان،زمینه اشتغال بیش از بیست هزار نفر از بومیان به ویژه ساکنین نواحی مرزی استان فراهم شد و علاوه بر آن دست دلالان و سودجویان که تنها به دنبال منافع شخصی اند و به دنبال افزایش قیمت‌ها به هر شکل ممکن هستند، کوتاه شده که با این سیاستگذاری و نیز تداوم آن شاهد کاهش و تثبیت قیمت گوشت قرمز در سطح ملی و به ویژه استان،خواهیم بود.

ارسال نظرات