دیدار و دلجویی بسیج جامعه زنان خراسان رضوی با خانواده شهید اصلانی

همزمان با هفتمین روز عروج شهدای حریم رضوی، رئیس بسیج جامعه زنان خراسان رضوی همراه با نمایندگانی از بسیج جامعه زنان استان با حضور در منزل شهید گرانقدر حجت الاسلام اصلانی، با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و دلجویی داشتند.
کد خبر: ۹۴۲۶۰۰۹
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی، همزمان با هفتمین روز عروج شهدای حریم رضوی، رویاحیدرزاده رییس بسیج جامعه زنان خراسان رضوی به همراه نمایندگانی از بسیج جامعه زنان استان با حضور در منزل این شهید گرانقدر، ضمن عرض تسلیت به همسر و خانواده بزرگوار این شهید، نائل شدن حجت الاسلام اصلانی را به درجه رفیع شهادت تهنیت گفتند و از مجاهدت ها و همراهی همسر شهید حجت الاسلام اصلانی تقدیر و تشکربه عمل آوردند.

 

در این دیدار همسر شهید حجت الاسلام اصلانی که خود فرمانده پایگاه و یکی از بانوان فعال و دغدغه مند در سطح حاشیه شهر است به بیان ویژگی های خاص شهید اصلانی به عنوان یک طلبه پرداختند.

 

وی از انس و الفت مثال زدنی شهید گرانقدر نسبت به همسر و خانواده یاد کردند و روزهایی را که همراه شهید برای تحقق منویات رهبری فعالیت می کردند به عنوان بهترین روزهای زندگی مشترک خود با این شهید بزرگوار دانستند.

همسر شهید اصلانی در ادامه صحبت هایش خاطره ای از مهمانانی که برای آنها پرچم حرم مطهر حضرت زینب را به همراه چفیه رهبر انقلاب به هدیه آورده بودند، نقل کرد و اظهار داشت: پس از دریافت این هدایا و شنیدن این خاطره آرامش قلبی خاصی به دست آوردم و خدا را بابت این عزت شکر کردم.

 

 وی در ادامه صحبت ها با صلابت اعلام داشتند که تمام فرزندان و نوه های خود را برای ادامه راه پدر تربیت و آماده می کنند.

گفتنی است؛ در این دیدار خواهر شهید گرانقدر اصلانی که یکی از بسیجیان فعال شهرستان رشتخوار است نیز حضور داشتند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار