امام جمعه ایلام:

قرارگاه استانی جهاد تبیین در ایلام تشکیل شود/ جهاد تبیین باید از درون خانواده ها برای نسل جوان شکل گیرد

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه نیاز است قرارگاه استانی جهاد تبیین در استان تشکیل شود، گفت: دشمن در حال مهندسی ذهن جوانان و نوجوانان ما است،ما جهاد تبیین را باید از درون خانه و خانواده و در سطح محلات آغاز کنیم.
کد خبر: ۹۴۲۵۳۰۸
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام،  در سلسله نشست های گفتمانی چراغ راه با حضور جمعی از نیروهای مسلح، فرمانده هان سپاه امیرالمومنین(ع)  و نیروی انتظامی استان ایلام، با تسلیت ارتحال ام المومنین حضرت خدیجه(س) که از مجاهدان درخشان صدر اسلام و از بهترین یاران پیامبر گرامی اسلام(ص) در نشر اسلام بوده است، اظهار کرد: زندگی آن حضرت سرمشق و الگویی مناسب برای همه زنان و مردان جامعه است.

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» یادآور شد: ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای ما ایجاد کرده است که ما را از این منجلاب زندگی دنیوی بالا بکشد، فرصتی است که از غرق شدن از لذات دنیوی بیرون بیایم، شب قدر در این ماه قرار دارد که عبادت در این شب برابر  اجر هزاران ماه عبادت است و باید قدر این ماه مبارک را بدانیم، رمضان فرصتی است که به فکر خودمان باشیم.

 

وی با بیان اینکه امروز به مرزهای عقیدتی و باورهای دینی ما تهاجم شده است، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، جهاد تبیین را با قید فوری و قطعی مورد تاکید قرار دادند، اگر مرزهای فیزیکی کشور مورد حمله قرار گیرد، سنگر و مواضع مشخص است اما در جنگ ترکیبی و نرم امروز، ارزش ها و باورهای دینی جامعه به ویژه نسل جوان مورد حمله قرار گرفته است و خاکریزها مشخص نیست.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه دشمنان  نظام و انقلاب اسلامی امروز با جنگ رسانه های و نرم، در تلاش هستند که مردم را از اسلام، نظام و انقلاب دور و مایوس کنند، افزود: در این شرایط باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان می فرمایند که در جنگ نرم هیچ وقت عکس العملی عمل نکنید البته پاسخ دشمن را باید داد و البته باید کنشی و ابتکاری عمل کرد و یک قدم  جلوتر از دشمن باید قرار گرفت، افزود:  نتیجه عملکرد و تبلیغات دشمن در جنگ نرم و ترکیبی این شده که بسیاری از ارزش های اسلامی و دینی در جامعه کم رنگ شده است.

وی یادآور شد: امروز دشمن جمعیت و نسل  جامعه را هدف قرار داده است و این امر به دلیل آن است که ما مسئولان در برابر تبلیغات دشمن منفعل شده ایم، دشمن کسانی را در انقلاب اسلامی  مورد هدف قرار داد و ترور فیزیکی و شخصیتی کرد که مبین و تبیین کنندگان انقلاب اسلامی بودند، دشمن آگاهانه برنامه ریزی کرده و به دورن خانواده های ما نفوذ کرده است.

امام جمعه ایلام بیان کرد: امروز  دشمن از طریق گوشی های هوشمند نسل جوان ما را هدف قرار داده است،  امروز دشمنان و ضد انقلاب ها  با برنامه ریزی و با بهره گیری از فضای مجازی در حال تطهیر نظام ستم شاهی است، در برجام شاهد عهد شکنی آمریکا بودیم، چقدر در زمینه تقویت جبهه مقاومت و دستاوردهای نظام اسلامی در شرایط تحریم اقدام کرده ایم.

حجت الاسلام کریمی تبار  ابراز کرد: دشمن در حال مهندسی ذهن جوانان و نوجوانان ما است، ما جهاد تبیین را باید از درون خانه و خانواده  و در سطح محلات آغاز کنیم، خودمان هم باید از خواب غفلت بیدار شویم، اگر در این جهاد تبیین غفلت کنیم به طور قطع با مشکلات زیادی و سختی مواجه خواهیم شد که شاید جبران ناپذیر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در پایان خاطرنشان کرد: نیاز است قرارگاه استانی جهاد تبیین در استان تشکیل شود و این حرکت تبیین برای همه اقشار در سطح جامعه در راستای تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی و اهداف دشمنان را بیش از گذشته تقویت کنیم.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار