خبرهای داغ:
مدير عامل شركت شهرک های صنعتی استان قزوين؛

جذب ۲۰۰ سرمايه گذار در شهرک های صنعتی قزوين

صفاری گفت: در سال گذشته ۲۰۰ قرارداد با سرمايه گذاران داخلي و خارجي جهت استقرار در شهركها و نواحي صنعتي استان منعقد شده است.
کد خبر: ۹۴۲۵۱۱۴
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸

قزوین_ به گزارش خبرگزاری بسیج، رضا صفاري در حاشيه بازديد معاون وزير و مدير عامل سازمان صنايع كوچک و شهرک های صنعتی ايران اظهار کرد: ۲۰۱ هکتار از اراضی شهرکها و نواحی صنعتی در سال گذشته به گروه های متقاضی سرمایه گذاری واگذار شده كه این نشان از عزم دولت و مسئولین اجرایی استان در حمایت از سرمایه گذاری داخلی و خارجی و رونق تولید و توسعه صادرات است.

وي تصريح كرد: قطعا با فعال سازی واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی شاهد اشتغال پایدار جوانان عزیز خواهیم بود. به نحوي كه با راه اندازي كامل اين واحدها زمينه اشتغال هشت هزار و ۲۳۹ نفر فراهم مي شود.

صفاری سرمايه گذاري در اين واحدهاي صنعتي را هفت هزار ميليارد ريال عنوان كرد.

رئيس هيئت مديره شركت شهركهاي صنعتي استان بيشترين واگذاري اراضي صنعتي را به ترتيب در شهركهاي صنعتي خرمدشت، حکیمیه و لیا عنوان كرد.

این مقام مسئول همچنین از واگذاري ۱۵۰ هكتار از اراضي شهركها و نواحي صنعتي استان به متقاضيان سرمايه گذاري خبر داد و گفت: در سال توليد، دانش بنيان، اشتغال آفرين و طبق برنامه عملياتي و شاخصهاي مصوب جذب ۱۴۵ سرمايه گذاري داخلي و خارجي در دستور كار این شركت مي باشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار