خبرهای داغ:
معاون استاندارد سازی و آموزش اداره کل استاندارد قزوین؛

آغاز اجرای طرح ملی سنجش نرخ کیفیت کالا در قزوین

رحمانی گفت: در قالب این طرح، نظرات مردم در خصوص کیفیت ۴۰ نوع کالای پرمصرف در گروه های صنایع غذایی، صنایع غیر فلزی و صنایع فلزی از طریق پرسشنامه دریافت می شود و از هر فرد خریدار تنها از یک گروه کالا پرسش می شود.
کد خبر: ۹۴۲۴۸۹۸
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج کوروش رحمانی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران بیان کرد: هدف از اجرای این طرح اندازه گیری نرخ و وضعیت کیفیت کالاها و محصولات پرمصرف از طریق کسب نظرات مصرف کنندگان است و در مراحل بعدی این طرح، آزمون و نمونه برداری در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: در همین راستا فروشگاه های رفاه، اتکا و هایپرکیپر برای حضور پرسشگران برای مدت 5 روز در نظر گرفته شده است و همچنین مراجعه به مراکز تعویض روغن موتور و فروشگاه های لوازم خانگی و مصالح ساختمانی نیز در برنامه قرار دارد.

رحمانی اظهار کرد: پس از تکمیل پرسشنامه های طرح، همکاران طرح نسبت به بازبینی پرسشنامه ها و کدگذاری اقلام باز و نیمه باز پرسشنامه ها براساس الگوی از پیش تعیین شده اقدام نموده و پرسشنامه ها جهت ورود به بستر مورد نظر جهت داده آمایی آماده شده و توسط داده آما عملیات ورود اطلاعات انجام می شود.

این مسئول افزود: داده های حاصل از طرح مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و نتایج آن جهت اطلاع و بهره برداری عموم منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار