خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین؛

بصیرت مهمترین ویژگی شهید صیاد شیرازی در دوران فتنه ها بود

آیت اله عابدینی گفت: طبق آیات قرآن کریم، بهترین عبادت تقوی است. تقوی انسان را نیرومند می کند و به انسان قدرت تشخیص و بصیرت می دهد و همین بصیرت مهمترین ویژگی شهید صیاد شیرازی در دوران فتنه ها بود.
کد خبر: ۹۴۲۴۷۳۲
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مراسم بیست و سومین سالگرد شهادت امیر سرافراز ارتش اسلام شهید سپهبد علی صیاد شیرازی با حضور مسئولین استانی و لشکری، مردم شهیدپرور شهر قزوین و کارکنان نیروهای مسلح استان در سالن ۲۹ فروردین قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد.

آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در این مراسم با اشاره به آیاتی از قرآن کریم ویژگی های شخصیتی شهید صیاد شیرازی را برشمرد و گفت: اولین ویژگی شهید صیاد شیرازی ثبات قدم و نیرومند بودن است. شهید صیاد شیرازی دارای هدف و برنامه و چشم انداز بودند و این مولفه ها می تواند الگوی ما در شیونات مختلف زندگی باشد.

وی افزود: طبق نص صریح آیات قرآن کریم، بهترین عبادت تقوی است و تقوی انسان را نیرومند می کند و به انسان قدرت تشخیص و بصیرت می دهد و همین داشتن بصیرت مهمترین ویژگی شهید صیاد شیرازی در دوران فتنه ها بود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به محتوای دعای ماه مبارک رمضان افزود: شهید صیاد شیرازی دارای عظمت، کرامت، شرافت، فضیلت و کرامت بود.

وی خاطرنشان کرد: اقامه نماز اول وقت از دیگر ویژگی های شهید صیاد شیرازی بود و همین امر باعث شده در تمام امور موفق و سربلند باشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار