خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین؛

در فرهنگ شیعه، جهاد و شهادت آمیختگی محکمی با قیام امام حسین(ع) دارد

حجت الاسلام صادقی عنوان کرد: در فرهنگ شیعه، جهاد و شهادت آمیختگی محکم و استواری با قیام امام حسین(ع) دارد.
کد خبر: ۹۴۲۴۵۷۴
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام رضا صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در جمع کارکنان این مجموعه با اشاره به اینکه شهادت دری است از درهای بهشت بیان کرد: تقوا، همچون پوششی بر روح انسان است و جهاد زیباترین لباس بر تن انسان‌های با تقواست.

حجت الاسلام والمسلمین رضا صادقی با بیان اینکه کسانی که خدا را بندگی می‌کنند از چیزی ترس ندارند، گفت: خداوند لباس تقوا بر تن عاشقان خود می‌کند و قدرت شجاعت به آنها می بخشد تا در مقابله با ظلم و فساد هیچ ترسی برآنها غلبه نکند.

وی با بیان اینکه هر کس مسیر جهاد را زائل کند خداوند عذاب الهی را بر او نازل می‌کند، خاطر نشان کرد: جهاد در راه خدا دری است از درهای بهشت که از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و یقینا آنان که در راه خدا جهاد می کنند، بهترین جایگاه ها نصیب آنها می شود.

حجت الاسلام صادقی تصریح کرد: طبق آیات قرآن، کسانی که جان و مالشان را در راه خدا فدا کنند، در درگاه الهی از دیگر مسلمانان برترند و خداوند به آنها مژده بهشت و دست‌یابی به مقام شهادت داده است. در فرهنگ شیعه، جهاد و شهادت آمیختگی محکم و استواری با قیام امام حسین(ع) دارد.

وی افزود: در دهه‌های اخیر رفتارهای گروه‌های تندرو باعث ایجاد اسلام هراسی و دست‌مایه‌ای برای هجمه به آموزۀ جهاد شده است که بی شک جهاد تبیین می تواند اقدام موثری در دفاع از فرهنگ جهاد باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در پایان با بیان اینکه حجت الاسلام اصلانی، این جهادگر و خدمتگزار مردم به آرزوی خود رسید، شهادت این روحانی بزرگوار را به پیشگاه مقدس امام زمان، رهبر معظم انقلاب و پیشگاه ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفت.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار